allsång på skansen




Photographs&Editing: Annis (ME) -
BILDERNA FÅR EJ KOPIERAS!

Ni som följt mig på twitter vet att jag var på Allsång på Skansen igår med Cicci.. Vi börjad köa runt 2 tiden , och fick riktigt bra platser på andra raden :) Det var även genrep hela tiden tills det var dags till sändning , så vi fick träffa kändisarna massor innan också ;) Den var en grymt kul dag , som slutade med att vi fick Petters autograf! Minnesvärt ♥ Var det någon av er som var där? ;) Kommer komma mer bilder senare när jag kommit hem :) Pussar

Förresten så vart vi med på tv några gånger , här kommer två bilder , tryck på bilderna för att dom ska bli större!
  

Postat av: Ida Skeppström | FOTOBLOGG ♥

Hej Annis! Jo jag undrar bara, När du fotar självporträtt så får ju du Bokeh i bakgrunden, Ställer du in manuellt då eller hur gör du ? :)

Postat av: Emilia - 10 årig fotograf

När kommer klänningen hem till mig? :)

Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Härligt att vara på allsång på skansen, vill också göra det någon gång!

Postat av: Linneas vardag

Vad kul! :)

Postat av: Cajsa

heeeej!:D Har du en iphone eller känner någon med en som du kan tänka dig att överraska?

Välj ut ett skal du gillar utan att behöva skriva och göra reklam om tävlingen på din blogg!

http://cjssong.blogg.se/2011/july/ditt-favoritskal-till-iphone-tavling.html#trackback

Simpelt och större chans att vinna än vad slumpen kan ge dig då jag väljer vinnare utefter bästa anledning till vinst ELLER den som smörar best. ;-)

Gillar du inte reklam ber jag så otroligt mycket om ursäkt!

(Hitta din blogg på bloggriket.se) :)

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fototävling på min blogg där temat är sommar, skulle vara roligt om du ville vara med!:D



Läs mer på min blogg!:D



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: