TÄVLING: Vinn ett Nikonhalsband

Nu kör vi igång en tävling samarbete med myowndesign , Då du har chansen att vinna ett svart nikonhalsband.
För att vara med , Ska du lämna en kommentar till detta inlägg där det står att du är med i tävlingen. Vill du ha dubbelt så stor chans att vinna så ska du länka till myowndesign och till detta tävlingsinlägg.

Tävlingen avslutas 12 januari 2011. Lyckta till! ;)
Postat av: Annas glada fotoblogg

Oooh jag är ju typ sveriges största Nikon-förespråkare!!! Klart jag vill vara med!!!! :)

Postat av: puckotemma

jag vill vara med :D

Postat av: Stella.

jag är med! :)



gud så snyggt!

Postat av: Saga

Jag är med! :D

Jag ♥ Nikon

Postat av: Emma Håkansson - FOTOBLOGG

Är med! :)<3

Postat av: wilma

jag är jätteeeegärna med! :DD

Postat av: Anna

Jag är med :D

har länkat på min blogg: http://annaadagge.blogg.se/2011/january/tavlar-hos-anna-d.html

Postat av: Jenny

jag vill vara med :D

Postat av: Bell

Jag är med! :D

Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

jag är med! :D

Postat av: Rebecka

Jag är med! Jag har länkat till båda! :D

Postat av: EMMA

JAG ÄR MED :)

Postat av: Issa

Jag är med! :D

Postat av: e m m a

OFC!

Jag är med ^^

Postat av: Erika

Hej. Bra det blev. Nu ligger ett inlägg uppe på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar, ett på www.shopaholicans.blogg.se och ett på www.erika.beldo.se

Postat av: J O S E F I N E

Jag är med! :D och jag har skrivit ett inlägg på min blogg:

http://josselii.blogg.se/2011/january/utkast-jan-8-2011.html#comment

Postat av: Lovisa

Åhh, jag vill verkligen vara med och tävla om det fina halsbandet:) och jag kommer att länka din blogg och myowndesign på min blogg:)

Postat av: Linda

Vilket snyggt! Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

Jag vill mer än gärna vara med! :D Galet fint!Jag vill självklart ha en extra lott så jag har länkat och lagt upp bilden i min blogg här: http://johannabrogard.blogg.se/2011/january/underbar-tavling-hos-annnaizbloggse.html

Postat av: Lina [FOTOBLOGG]

ÅÅÅhh jag är jätte gärna mmed :)

Postat av: juliak:)

jag vill gärna vara med:D

Postat av: petra

jag är med & här har du länken till mitt inlägg på bloggen jag skrev http://petraolehn.blogg.se/2011/january/wow.html#comment !<3

ha en trevlig söndag & imorgon börjar ju man skolan :(

Postat av: becca

jag är med och tävlar! :)

här är inlägget:

http://bbecci.blogg.se/2011/january/nikonhalsband.html#comment

Postat av: Alva

jag vill va med snälla



http://myowndesign.shop.textalk.se/



Postat av: fanny

jag är med:D

Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Jag vill vara med och tävla!

Postat av: Elin

Jag är jättegärna med, jag har länkat på min blogg! TA EN TITT. Brukar inte vara med i såna här tävlingar, men nu är det ju Nikon halsband vi snackar om. Och NEVER SAY NEVER right? Så varför inte, haha. ÅH, jag vill jättegärna vinna nu...

Postat av: Louise

Åh jag är med! :D

Har även länkat på bloggen! :D

kram

Postat av: Emma

Jag är med! :)

länkat inlägget & den andra sidan

http://emmaawessman.blogg.se/2011/january/tittar-pa-film.html#comment

Postat av: ELLENSPLAZE-kreativitet

http://ellensplaze.blogg.se/2011/january/tavling-hos-annnaizbloggse.html#comment



Åh, jag älskar det! Har alltid velat ha ett sådant, så självklart är jag är med! :)

Postat av: En glad nikonälskare :D

jag vill suuuprema gärna ha det coola halsbandet! (y) :D

Postat av: Linnéa (:

vilket snyggt jag är med

Postat av: Stina

Jag är med :)

Postat av: I S A - Foto & Hästar

Jag är med! :)

Postat av: Jonna

Jag är med!

Jättefint ju :)

Postat av: mimmi

Jag är med! :D

Postat av: BY A-N-N-A

oh, jag vill ha ett nikon halsband! :O jag är med ;)

Postat av: ebba

ååh jag är lätt med! Inse hur coolt det hade vart att ha det där halsbandet på sig, tillsammans med kameran och en objektivmugg! :DDD giivemee :D

Postat av: M I C A E L A ♥ Http://coolamicaela.blogg.se

Jag är med! (L)

Postat av: Linda

jag är med! skit snygg!

Postat av: olina

Jag är gärna med! :D

Postat av: frida

jag är med:)

Postat av: Rebecka

Jag är med! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: