Sunset

Photographs&Editing: Annis (ME)  CameraEquipment: Nikon d3000 / Nikkor 18-55.
Postat av: Natta'

Hejsan!

Du har varit med i dagens blogg!

vinnaren är nu länkad, se efter om det var du!

Postat av: clara

gud vad härligt!



sv; okej, men vad står det på margin då? :)

Postat av: Q E N D R E S A

vi får väl hoppas det :D

Postat av: clara

sv; oj! det trodde jag inte, jag trodde det var massor med siffror! ;). ska testa om det går för mig med då :-) (kommer ej göra likadan som dig, oroa dig inte)

Postat av: EMMA

shit vilken fin blogg du har! (avis!)

Postat av: ladymuffin :)

oh så fina bilder!

ha en fantastisk kväll!

kram på dig :)

Postat av: Frida[FOTO]

Jå, nå så grymt! ;) Men den är påväg!

Postat av: Q E N D R E S A

2 av mina kompisar gillar också honom hehe, men jag kanske gillar honom mer (a) Aa det är faktiskt kul, håller med :D fb?

Postat av: Alva

shit vad du är söt <33



hur gör du så här bilder under den här man kommenterar ?



Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

Gud vilka fina bilder! :D



sv: åhe,tack! :D

Postat av: patricia

Wow! Superfine bilder! :D

Postat av: amanda

HALLOJ! Hur ser denna dag ut? :)

kram! ♥

Postat av: Madde

Sv:Tack så hemskt mycket:)

Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Den videon var filmad med Canon EOS 60D! :p

Postat av: Frida Rosqvist

Vilken fin bild på dig på headern! (:

Postat av: Ofelia

svar: Tack så mycket! :) Mysiga bilder på solnedgången har du tagit.

Postat av: Felicia :)

DAGENS BLOGG hos mig!! :)

ANMÄL DIG REDAN NU!!! :D

TRE finalister dras imorgon! :*




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: