RikkEDesign

Ojoj , håller detta på att bli en smyckeblogg ;) haha.. Man kan nästan tro det snart. Jag fick iallafall hem detta jätte fina armbandet från RikkEDesign , Hon har allt mellan Designade Smycken , Smyckesdelar , Smyckesboxar & Pärlboxar. Mycket fina saker har hon. Jag älskar mitt armband som jag fick , En ny favorit just nu! Hoppas ni hittar något som passar er! :)

Sponsrat inlägg. Dags att snart fixa en tävling i bloggen va , Eller vad säger ni? ;) Har två iphone 4 skal som ligger hemma och skräpar.. Någon som är intresserad utav en utlottning av dom? :)
Postat av: martina

Tack så jätte mycket :) Du tar jätte fina bilder!



Ha en bra kväll!

Martina

Postat av: amanda

Verkligen supersnyggt!



Haft en bra dag? :)♥

Postat av: Joakim - STORBLOGGAREN

Sv: Tack så mycket! :)

Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

Hahe nej jag tar inte illa upp eftersom jag inte ser en endaste likhet själv ;D

Postat av: EMMA

när du är med på såna bilder som på Headern, ser du ut som en isprinsessa.

Postat av: Petra

Så härliga färger. :)

Postat av: FOTOGRAFOLIVIAOLSSON

SV: Hihi , du får gära bevaka mig via blogglovin :)

Postat av: meamanda

Jätte fin blogg! <3

Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

Jaa, lotta ut dom! :D

Postat av: Ofelia

Du snälla fina människa kan du göra en design ått mig. Tycker min blogg är så himla dåig med den här designen jag har och tycker din är jätte fin... Så jag undrar om du kan göra en sån här design som du har till mig ??? Snälla...skullle blir överlycklig.. Din blogg är ssuuuuper fin :D <333

Postat av: Alexandra

snygga bilder :D

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

WOW vad snygga bilder!!



En tävling låter jättekul! :D

Postat av: julia

så fint :)

Postat av: amanda

min har med vart kanon!



Haft en bra lördag änsålänge? (:

Postat av: Ofelia

okej :D Hur mke pengar? :D

Postat av: amanda

kanon, blir det lördagsmys ikväll med massa gott? :) ♥

Postat av: ~ƒαтιмαѕωαяу

skit fina bilder du har!

Postat av: Ofelia

Jag vet inte...om du säger ett pris så kan jag se hur mkt du tycker e bra <3

Postat av: ladymuffin :)

så fint!! :)

ha en bra kväll!

kram :)

Postat av: Kajsa

Tack så mkt <3 haha den har jag haft sjukt länge :/,,ska byta den nån gång när jag köpt min kamera ;)och börjat blogga igen!. Din blogg var jääättefiin ,,vilka fina bilder du tar :D!. Förlåt för sent svar men bloggar ju ellr kollar aldrig bloggen så mkt längre ;). Hoppas allt e bra :)kram.

Postat av: Maria

Så härliga färger på armbandet. :D



sv: Tack! :) Med mitt nya objektiv blir alla bilder fina känns det som.

Postat av: ~ƒαтιмαѕωαяу

vsg :)

Postat av: C A Y D E N S

SVAR: Förlåt för att jag inte hunnit svara! :O



Åh tack så mycket snälla du! :) Tror vi pratat förut? :) Hoppas att allt är bra med dig? :P



Kram!

Postat av: NRphotos

fint! :)

Postat av: Sara

Tävling om IPhone 4 skal låter bra!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: