Överraskning , Ny design!

Här mitt i den tråkiga söndags kvällen så bjuder jag på en liten överraskning som jag jobbat med hela helgen. En ny design , Ja jag vet att jag gjorde en ny förra veckan. Men dock så tröttnade jag på den dagen efter , Kändes inte som den förra designen passade in på min blogg , Så jag kände att jag bara behövde bli av med den! :) Så  nu har jag en ny , igen.. Jag vet att det kanske blir lite stökigt om jag ska byta design stup i kvarten :p Men nu ska jag FÖRSÖKA att ha kvar denna till vår iallafall! Ni får peppa mig ;) haha. Tryck på F5 om ni inte kan se designen! så , nu vill jag så klart veta vad ni tycker? :D
Postat av: Anna

Denna var riktigt fin! :)

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Gryyyymt fin! :o

Är självporträtten i headern och menyn nya? :) Superfina iallafall!

Postat av: Anonym

Tycker alla dina designer ser exakt likadana ut så ser ingen skillnad. Alltså menar inte att dom är fula men det är rätt så tråkigt. Dessutom har du skrivit fel i headern. Fotograf är man när man har ett eget företag och arbetar som fotograf, du är en hobbyfotograf. Just so you know.

Postat av: s s a n d r a e s s

Jag tycker att den nya är jätte fin! Ljus och trevlig :)

Postat av: NRphotos

fin header!

söt :)

Postat av: Nina♥

Såå fin design, fina bilder :D <3

Postat av: wilma

så fint :D

Postat av: Sanna

OMG, gud så fint!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: