Nya bilder på väggen

Förra veckan så fixade jag om lite i mitt rum och tog bort lite av julpyntet , så jag passade på att bytta ut bilderna som jag har på väggen mot lite nyare och finare bilder.. Kommer bytta så småningom när jag tagit ännu flera nya bilder ;) Men det får duga så länge , vad tycker ni? :) Lite kassa bilder jag vet..

Förlåt för min tråkig blogg just nu , men jag har så mycket plugg och prov att ta tag i just nu.. Denna vecka har vart  ganska jobbig , But I'll be right back , pussar
Postat av: Jenny

åh vad fint! :D

Postat av: Elin

sv; visst är dom :)

Postat av: PICTUURESTYLE

SV: Tack så mycket! :)

Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

sv: tack! :D

Postat av: Emelie Källman

Härliga bilder! :)



sv: Ja, det gör den ju tyvärr. Mellandagsrea is the shit helt enkelt. ;)



Kram

Postat av: Tilda > Fotobloggare

sv: No problemo! :D Vad gör du då? <3

Postat av: Tilda > Fotobloggare

Skrev du ut bilderna eller beställde du dom? :)



sv: Okej :) Sitter vid datorn och är inne på fb :)

Postat av: Tilda > Fotobloggare

sv: Jag ska också fixa lite bilder ;) På fujis hemsida kan man få 100 gratis bilder :] Men tyvärr kostar frakten, men det är bara 30 kr.

Postat av: Maja - Foto

sv: Tack detsamma!



Skulle älska att ha sådana bilder på min vägg.

Du har jättefina bilder på bloggen :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: