min nya kameraväska

Jag hade ju glömt att vissa kameraväskan som jag också fick av pappa i julklapp , Vi åkte ut till Medimarkt för att pappa skulle köpa en ny data så jag passade på att köpa en ny kameraväska , eftersom jag inte får plats med mitt nya Tamron objektiv i min gamla väska. Kameraväskan finns på Medimarkt för 400 kr.
Postat av: Frida

Nu har jag frågestund på min blogg! Det vore roligt om du ställde några eller någon fråga till mig! För att komma direkt till frågestunden, klicka på länken: http://enlitenjordgubbe.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment



Btw fin blogg <3

Postat av: Emma Håkansson - FOTOBLOGG

Fin väska :)<3

Postat av: Anonym

likadan som min tror jag visst ;)



sv: ja eller hur :)

Postat av: caroline

likadan som min tror jag visst ;)



sv: ja eller hur :)

Postat av: Fotoemilia

Så fint med Nikonloggan, skulle gärna ha en också fast med Canon :D

Postat av: Anonym

hejsan! :) just nu har jag två stycken pågående tävlingar på bloggen;



en simpel "veckans blogg"-tävling;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/v-som-i-vill-du-bli-veckans-blogg-v3.html#comment



en tävling där man vinner en ögonskugga från make up store;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/december/t-som-i-tavling-om-en-ogonskygga-fran-make-up.html#comment



hoppas någon utan tävlingarna faller dig i smaken, annars ber jag om ursäkt! puss & kram :)

Postat av: klara

fin väska! :)

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Tack vad snäll du är! Men du är ju grym på att fota!!



En sån där väska skulle jag också vilja ha. ^

Postat av: Fotograf Malin Westman

Nice ^^ en ny kamera väska skulle jag behöva ha också, får ju inte plats med allt i den jag har nu :/

Postat av: lovisa [foto & vardag]

har en precis likadan, funkar perfekt! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: