I opened my heart and carved your name

Photographs&Editing: Annis (ME)  CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300
Postat av: f c f o t o [L]

okej, ska vi följa varandra? :D

kram! :)

Postat av: f c f o t o [L]

lägger till dig nu! :D

kram!

Postat av: Eva

God morgon allihopa!

Haft en underbar helg? ^^

Postat av: .- Anna Mathisen fotografi -

sv: okej, tack! :)))) kolla in på bloggen i veckan då jag skriver ut när jag gör det :)

Postat av: s

Sv: Tack annis! :)

Postat av: emma.

tack! :)

men hjälp, det är ju DU som tar sjukt fina bilder!

superfin blogg måste jag säga!! :)

Postat av: Josefin

Superfina bilder! :)

Postat av: emmablid

sv: tusen tack, vad glad jag blir!

Postat av: Madde

Vilka vackra bilder, gillar ljuset:)

Postat av: f c f o t o [L]

hur länge har du fotat då? :)

kram!

Postat av: ragnhild

så vakre toner og farger i bildene!

Postat av: Josefine

Himla fint! Underbart ljus verkligen :)



sv: tack så himla mkt!

Postat av: Alva

jätte fina du är verkligen duktig på att fota

Postat av: ellenotendal

SJUUKT FIN DESIGN! :) Hur fick du bakgrunden sådär? :) Kram!

Postat av: ellenotendal

sv; ja, jag listade ut hu man gjorde :) vilka mått har du? =)

Postat av: liina

sv absolut vad för sort sammarbete?

Postat av: Casowa

Dessa var även de väldigt vackra. ^^ Dina foton får mig verkligen att vilja rusa ut och bara fotografera i timtal...

Postat av: emmapemmaemma

heter du anna, anniz eller annaiz?? :P :P :P

Postat av: wilmaa

fina foton! :o andra bilden var super fin ! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: