helt ny design!

Jag kunde inte låta bli att överraska er med en helt ny design , jag har haft denna ligga i en underblogg hur länge som helst , och tyckte det var dags att byta ut min gamla mot nånting mer ljusare/vårit. Jag ändrade i stort sett allt med designen , men det som känns mest konstigt nu är ju att menyn sitter på andra sidan.. ;)
Hoppas att ni gillar den nya designen! TRYCK F5 OM DU INTE KAN SE DESIGNEN.
Postat av: P H O T O // Fanny Gustafsson

HIIIIISSSS!

Postat av: LINA [DESIGN, FOTO & VARDAG]

Jättefin!: D

Postat av: Issa

Den blev jätte fin! :D

Postat av: Matilda

SV: Har du tid och ork att fixa en snygg till mig, tycker du har kung stil så känns som jag skulle bli nöjd:)

Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

Verkligen jättefin! :)

Postat av: emilia

snygg ny design:)

Postat av: Ellinore

Åh vilken härlig design!:)

K

Postat av: Ellinore

Åh vilken härlig design!:)

Kram!:)

Postat av: Alva

aw älskar bilden på dig du är så sjukt söt gmn <3333

Postat av: Casowa

Fasligt nice! (: Fick mig att vilja orka göra något nytt till min blogg också. :P Känns som att jag har haft den jag har nu ett bra tag... Minns inte ens när jag fixade den, så det är nog ett tecken på att jag har haft den för länge... XD

Postat av: Anonym

Man kan inte se din bakgurnd!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: