Bildbomb från föreställningen

Photographs&Editing: Annis (ME)  CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300

Igår var jag som sagt på en föreställning som min skola har fixat , Jag & Inca var ju och hjälpte till med att sälja fika där.. Så jag pasade på att fota föreställningen också. Vart över 400 bilder , så jag valde ut dom bästa av dom. Med tanken på att jag står på andra sidan rummet av scenen så tycker jag att bilderna var väldigt bra med mitt nya objektiv. Och till föreställningen , så tycker jag den var riktigt bra och alla skådespelare var jätte duktiga!
Tack för en trevlig kväll , pussar
Postat av: NRphotos

fräck!

Postat av: Petra

Det såg väldigt roligt ut. :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: