Bildbomb från en dag i slutet av sommaren

Photographs&Editing: Annis (ME)  CameraEquipment: Nikon d3000 / Nikkor 18-55.

Jag kan inte sluta vissa er massa härliga bilder från hösten/sommaren , det är för härligt alltså ;) Gud vad jag längtar tillbaka! Hos mig just nu är vädret hur tråkigt som helst , det är slask och jätte halt.. Ramlade faktiskt när jag gick till skolan idag ,  haha inte skönt ;) Nu vill man som mest att det ska vara sommar.. åhh! Tänkt er att bara kunna gå runt i shorts och linne och bada & sola och käka glass och bästa av allt , slippa skolan i 3 månader ;) Det är livet det.. Haha ja men nu ska jag fortsätta att drömma att det kunde bli sommar nu! Kanske ska försöka att få familjen iväg på en resa till ett varmare land? ;) Hihi , pussar ♥
Postat av: Frida[FOTO]

Åh, sommar!

Postat av: Tea

SV: Tack! :D



Härliga bilder =)

Postat av: Q E N D R E S A

härliga bilder :-)



Aa jag har också hört det, jag hoppas verkligen det!! :D

Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

fina bilder du tar!

vad gör du?

var gärna med i min fototävling:)

Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

sv: jag önskar att sommaren var här nu :)

Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

SV: mm jag bor i karlstad och här är det så jäkla grått:/

Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

sv: ja det är lite mysign här , vart bor du då?

Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

sv: aldrig hört talas om det...

Postat av: clara

härliga bilder!



sv; tack :)



har en fråga till dig, hur på kommentarerna så att det är färg på hela bakgrunden?

om jag gör det blir det mellanrum mellan allt :/

Postat av: Matilda

Jättefina och härliga bilder! :)

Postat av: puckotemma

superfina bilder verkligen!



du, jag har tänkt att skicka pengarna nu på fredag, är det okej eller har någon annan köpt dom redan eftersom jag är så seg ^^?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: