Bildbomb från en dag i höstas

Här kommer en FET Bildbomb från en plåtning i höstas med Inca. Har inte hunnit vissa dom bilderna tidigare så kände att det passade perfekt med en stor färgklick i bloggen nu när det är så tråkigt väder ute...Jag älskar färgerna på bilden! Nu vill jag bara att snön ska smälta bort så sommaren kan komma snart! :D Känner på mig att denna sommar kommer bli riktigt bra och massa fräcka bilder kommer jag kunna ta med mitt nya objektiv! ;)  , Pussar
Postat av: Mette

Herlige bilder! Utrolig fine farger. :)

Postat av: Anna

skitfina bilder :D

Postat av: HQNEY - min alldeles egna fotoblogg

Sv: Tack detsamma! :D Jättefina bilder! ;)

Postat av: Julia =)

Sv: Jo det är bra!

Grymt snygga bilder!

Postat av: JOSEFIINE

Hej, ska inte du lägga upp vinnaren av nikon-halsbandet? :)

Postat av: JOSEFIINE

SV; Jahaa,okej :)

Postat av: PHOTOLENS » photo&style

Svar: Tack!

Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

SVAR: Taack, din är grym!

Postat av: M e j v a

sv: Tack så mycket :D

Postat av: Julia¨

Vad har du gjort idag då? :-)

Postat av: FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Åh vilka fina bilder :) älskar gulröda höstlöv i kontrast till en blå himmel!!

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fina bilder :)

Postat av: Patricia

Kjempe fine bilder, med fine farger! :D

Postat av: NRphotos

jätte fina bilder!

älskar den sista, med det gula trädet!

åh, hösten är så vacker :D

Postat av: Evelina

Riktigt fina bilder :D

Postat av: moa - F O T O B L O G G -

re: tack så mycket! gillar bilden på skon, jättehärlig höstbild!

Postat av: Jenny

himla mysiga höstbilder (:

Postat av: Cami

tjena! Tack ska du ha, din är oxå fin! Fina bilder de här, hösten har så vackra färger :D

Postat av: Jenny

Svar: Tacktack :) din blogg va ju också fin! :)

Postat av: Jossi

härliga bilder, längtar tills det blir lite färg ute igen :)

Postat av: Josefin

Suuuuperfina bilder! Älskar de på trädet! Du har en väldigt fin blogg med. :) Kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: