önskelista

Så här ser min önskelista ut för iår. En grå Ziperall, Someday parfym, objektiv sigma 1.4 50, Mascara & en tröja från Gina tricot. Vad önskar ni er i julklapp i år?
Postat av: Casowa

Önskar att jag också kunde få ihop en så kort önskelista, haha.

För min del så måste jag nog erkänna att det är en stjärnkikare som står högst upp på min önskelista åter igen (önskade mig en sådan när jag var liten och helt besatt av allt som hade med astronomi att göra, men då jag aldrig fick en tappade jag mitt intresse, men jag har lyckats finna det igen när vi haft astronomi på naturkunskapen i skolan). Efter det så önskar jag mig väl så gott som bara akvarellfärger, en del objektiv till kamerorna (framför allt ett tele och ett macro till EOS 700 så jag kan sälja mitt tamron) och sedan vore det väl en riktig "dream come true" om jag skulle få en MacBook Pro på tretton tum eller ett nytt digitalt kamerahus (dock är jag inte så säker på om jag vill ha en D700, är nog nästan mer sugen på en 5D mark II).

Postat av: BELLZOR :D

jag har den mascaran :) den är grym!

Postat av: Fanny

Jag önskar mig en ny tv, haha! Du kan se min önskelista lite längre ner på min blogg :)

Kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: