Nutella muffins

Fick ett sådant baksug idag, så jag bakde för första gången Nutella Muffins. Super goda vart dem :) Bara säga till om ni skulle vilja ha receptet. Jag är fortfarande sjuk och hostar som bara den, men ska imorgon försöka ta mig till skolan och hämta lite böcker iallafall, annars kommer jag hamna efter som bara den. Men ni får ha en fortsatt fin kväll kära läsare, pussar ♥
Postat av: Hanna

vad har du för text i dina inlägg? ♥

Postat av: Linnea (FOTO)

Åhh... det låter och ser super gott :D



hoppas du haft en bra dag !

Postat av: Jennifer

Skulle gärna vilja ha recet! :)

Postat av: tild▲'s foto

Gott! Avundsjuk ;)

Postat av: Martina

Hej! När utser du vinnaren till den 11 luckan? alltså igår. Det var bara det jag undrade, kram! :) ♥

Postat av: Emelie {PHOTOGRAPHY} ▲

gud vad gott det ser ut! fina! :D

Postat av: Tess ~foto, hästar, vardag

Jag vill gärna ha receptet! :D

Postat av: EMMA

Åh, man blir riktigt läskad! ;)

Postat av: thea

skulle gärna vilja ha receptet, fullkomligt ÄLSKAR nutella! åh, nu blev jag ju himla sugen på det..haha!



ps. var gärna med i torsdagens blogg hos mej idag :) du behöver bara kommentera inlägget med "jag är med", enkelt! :) kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: