lucka 4


I lucka 4 kan ni tävla om en Ekologisk choklad hand/body butter 120ml från www.loveko.se. Så här står de om produkten på hemsidan: Denna goding är "allt" i en bruk och doftar som en himmelskt chokladpralin. Med råa ekologiska ingredienser så som kakaosmör och koksnötolja, resulterar det i att all näring, vitaminer och omega är kvar i råvarorna.  Perfekt som handkräm eftersom den sjunker in i huden mycket snabbt! Använd till dina lekfulla stunder, intim vård, massage, en tesked i badet smälter och ger dig en lyxig badolja.

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med & glöm INTE att lämna din epost adress. Vill du öka din vinstchans så kan du skriva om tävlingen i din blogg och länka till www.loveko.se och till detta tävlingsinlägg (länk) Tävlingen avslutas imorgon
Postat av: melanie

jag är med :)

Postat av: Sarah

Jag är med! :)

Postat av: ida [foto]

jag är med! :D

Postat av: Madde

Jag är med och har länkat dig här: http://www.nattstad.se/MadeleneJohansson



Postat av: Camilla

Jag är med och tävlar :D

Postat av: Sofie

Jag är med!



Kul det här med julkalender på bloggen, då har man ju vinstchans varje dag! :D



Kolla gärna in det här inlägget och säg vad du tycker:



http://sofieengblom.devote.se/blogs/14552769/bloggtips.htm#WriteComment

Postat av: maja [FOTOBLOGG]

fin blogg, allt bra med dig idag? :)



KRAM

Postat av: ANNA'S FOTO

Jag är med!

Postat av: Danno- Foto & Vardag

Är med! :)

Postat av: Anna

Jag är med! :)

Postat av: ISAB3LLA- JULKALENDER FRAM TILL JULAFTON!

JAG ÄR MED! :D

Postat av: Julia Hörnfeldt

Jag är med ! ;D

Postat av: Emma S

Jag är med och tävlar! :D

Postat av: JULIA

jag e med: D kram :)länkar i bloggen :)



[email protected]

Postat av: JOSEFINFOTAR ♥

Jag är med och tävlar :D

Postat av: Sanna Hedman :3

är med :)

Postat av: Malin börjesson.

Jag är med! :)

kram!

Postat av: Elina

Jag är med!

Postat av: Ronja

jag är med och tävlar!

kram <3

Postat av: Mia

Jag är med:)

Postat av: Maja

Jag är med :)

Postat av: Anna Klara

Jag är med :D

Postat av: Lovisa

jag är med!

Postat av: Olivia

jag är med :)

Postat av: Sofie Andersson

Jag är med! Gillar på bloglovin oxå.

Postat av: moa

Jag är med! :)

Postat av: Cilla

Låter som en toppenhärlig produkt! :)

Jag är gärna med.

Postat av: TinaZ

Jag är jätte gärna med.

Postat av: Matilda Hallberg

jag är med!



[email protected]




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: