lucka 22

I lucka 22 kan ni tävla om en DVD från www.moderskeppet.se, Denna DVD heter Mästerjusteraren. Så här står de på hemsidan om produkten: Photoshop är som ett stort mysterium. Fyllt med hemligheter, redo att knäckas för dig som ser alla ledtrådar. Detta är kursen som avslöjar dem.

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med & glöm INTE att lämna din epost adress! Vill du öka din vinstchans så kan du skriva om tävlingen i din blogg och länka till www.moderskeppet.se och till detta tävlingsinlägg (länk) Tävlingen avslutas imorgon ♥
Postat av: Maja

Jag är med:), har varit med i alla dina tävlingar här på bloggen, men har aldrig vunnit:(, så jag hoppas på en vinst denna gång :D



KRAM

Postat av: Hanna

ååh, MED MED MED ! ♥

Postat av: Fotograf.Filippa

Im in! :)

Postat av: » Jarinafoto

Jag är med :)

Postat av: » Jarinafoto

Jag är med :)

Postat av: maja [FOTOBLOGG]

fin blogg!

allt bra med dig?



KRAM

Postat av: camilla

Jag är med :D

Postat av: tild▲'s foto

Jag är med! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

jag är gärna med :)

Postat av: Anonym

Jag är med :)

Postat av: Natalie

Jag är med, hihi har varit med i många men ännu en gång kulkul!

Postat av: Sofie

jag är med! :D

Postat av: Carla - fotografi

Javisst kan jag vara med denna gången!

Postat av: Danno- Foto & Vardag

Är med! :)

Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY ♥

Jag är med! :)

Postat av: David Andreasson - photo

Jag är med =)

Postat av: Elina

JAG ÄR MED! :D

Postat av: OLIVIASPHOTOLIFE-JULKALENDER I BLOGGEN

Ja är me!

Postat av: Fotografpatrik

Jag har flera st av deras DVDer och jag verkligen älskar dom! Så detta vore ju den bästa julklappen

till sig själv! :D



Hoppas jag vinner! :)

Postat av: SALLY

Jag är med :D

Postat av: Viktoria

jag är med :)

Postat av: Linda

Jag är absolut med! :D Har velat haft den dvdn jättelänge!

Postat av: Bella

Jag har fortfarande inte fått min ugglering. Och jag har inte heller fått svar på mina mejl. Vore vänligt om du kunde höra av dig.

Postat av: JULIA

Jag e med kram :)

Postat av: michelle bergström.

Hoppas det inte är försent att vara med..



Jag är med! Jag har skrivit om tävlingen på min tävlingsblogg här: http://michellestavlingar.blogg.se/2011/december/vinn-en-dvd-fran-moderskeppetse.html#comment




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: