Lucka 20

I lucka 20 tävlar ni om en dubbelring med g-klav, stjärnor och kors på från lssmycken.

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med & glömINTE att lämna din epost adress. Vill du öka din vinstchans så kan du skriva om tävlingen i din blogg och länka till lssmycken och till detta tävlingsinlägg (länk) Tävlingen avslutas imorgon ♥
Postat av: Sarah

Jag är med! :)

Postat av: Sofie

jag är med! :)

Postat av: ida

jag är med! :)

Postat av: Linda

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Maja

Jag är med:), hoppas jag vinner:D

Postat av: Linnea (FOTO)

Jag är med :D

Postat av: Sofie Andersson

är med :)

Postat av: OLIVIASPHOTOLIFE-JULKALENDER I BLOGGEN

jA ÄR MED!

Postat av: Antonija

Jag är med! :)

Har även skrivit om det på min blogg: www.antonijas.devote.se

Postat av: Rebecka Åström

Jag är med! :)

epost - [email protected]

Postat av: Fotografpatrik

Jag är med! :D

Postat av: Stella

Jag är med :)

Postat av: Natalie

Jag är med :)

Postat av: Jennifer

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Agnes

Hej :)

Postat av: Jenny=)

Jag är med!;D



E-posten syns vell eller , jag kan endå skriva den [email protected]

Postat av: ISAB3LLA-julkalender!

Jag är med! :D



[email protected]

Postat av: Malin Börjesson

Jag är med :)

kram!

Postat av: ▲sarajuuso▲

så du vet så på bild nummer 20 i julkalendern har du inte kryssat över nr 19.



tänkte om du ville veta. kram ♥

Postat av: Danno- Foto & Vardag

Är med! :)

Postat av: Julia

Jag är med! :D

[email protected]




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: