lucka 2


I lucka 2 kan ni tävla om en DVD från www.moderskeppet.se, I denna DVD kommer dem lära er allt omPorträtt och Modell i studio. Så här står de på hemsidan om produkten: Med Porträtt och modell i studio lär du dig att använda ljus på rätt sätt i studio, jobba med modell och makeup-artist och hur du gör efterjusteringar i datorn. Du lär dig hela processen, från idé till verklighet, när modellen är på plats i studion.

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med & glöm INTE att lämna din epost adress! Vill du öka din vinstchans så kan du skriva om tävlingen i din blogg och länka till www.moderskeppet.se och till detta tävlingsinlägg (länk) Tävlingen avslutas imorgon ♥

Vinnare utav denna lucka vart: Maggy :)
Postat av: Martina Eriksson.

Jag vill vara med ! :)

Postat av: Cilla

WOW! Bästa julklappen till bästa sambon. ;D Jag är mer än gärna med!

Postat av: Malin börjesson.

Jag är såklart med finis! :)

[email protected]



jag har också bloggat om det. KRAM

Postat av: Jennifer

Jag är med!

Postat av: Elvira

Jag är med! :) Älskar din blogg Anna! <3

Postat av: Filippa { beautyphotos }

Jag är med :)

Postat av: Elina

Jag är absolut med! Tycker det är jättesvårt med porträtt och ljussättning

http://marklar.blogg.se/tavling/2011/december/tavlar-om-en-portratt-och-modell-i-studio-d.html#comment

Postat av: Annie

Jag är med !:)

Postat av: Malin börjesson.

Jag är med finis! :)



och har bloggat och sånt om det!

[email protected]



kram<3

Postat av: » Jarinafoto

Jag är med! :)

Postat av: Camilla

Jag är med och tävlar om dvd :D

Postat av: julia larsson [foto inspiration o vardag]

jag är med :)

& har skrivit inlägg.

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

jag är gärna med :)

Postat av: E M I R A

Jag är absolut med, denna skulle jag verkligen vilja vinna :)

Jag har även gjort ett inlägg på min blogg:

http://eemiraa.blogg.se/2011/december/annnaizbloggse.html#comment

Postat av: DAPHOTO | David Andreasson

Jag är med (:

Postat av: M AT I L D A

jag är med :)

Postat av: ellen -ebilder

Jag är med! :)

Postat av: Emma S

Hej, jag är med och har även gjort ett inlägg på fb! :D det blir en perfekt julklapp till min fotointresserande syster!

Postat av: Maggy

Herregud, jag måste vinna detta! Bara illa att jag inte kan skriva om det på min tyska blogg men åhhh MÅSTE VINNA ;_; Jag är med såklart, haha :D

Postat av: SALLY

Jag är meed :D

Postat av: SALLY

Jag är meed :D

Postat av: FotografOlivia

Jag är med. :D

Postat av: ANNA'S FOTO

Jag är såklart med, åh vad jag vil vinna denna tävlingen!

Postat av: Riham <3

Jag är med!

Postat av: Riham <3

Jag är med!

Postat av: Hanna

ojojoj, jag är verkligen med! Älskar moderskeppet dom är ju helt jätte bra! ♥

Postat av: JENNIFERFOTON

Åh vad kul!

Jag är med :)

Postat av: Elin

Om det inte är för sent så är jag gärna med :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: