lucka 17

I lucka 17 kan ni tävla om en DVD från www.moderskeppet.se, I denna DVD kommer dem lära er allt om RAW.Så här står de på hemsidan om produkten: På din systemkamera kan du välja att spara bilden i jpeg eller raw. Välj raw! När du bildbehandlar dina rawbilder får du snyggare resultat, snabbare och enklare än förut. Den här kursen lär dig hur, från början och in på djupet. Raw i Photoshop ger dig bättre bilder. Bildbehandling blir enkelt och kraftfullt. Det blir roligare och mer kreativt att lyfta dina bilder till sitt bästa.
På din systemkamera kan du välja att spara bilden i jpeg eller raw. Välj raw! När du bildbehandlar dina rawbilder får du snyggare resultat, snabbare och enklare än förut. Den här kursen lär dig hur, från början och in på djupet.
Raw i Photoshop ger dig bättre bilder. Bildbehandling blir enkelt och kraftfullt. Det blir roligare och mer kreativt att lyfta dina bilder till sitt bästa.

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med & glöm INTE att lämna din epost adress! Vill du öka din vinstchans så kan du skriva om tävlingen i din blogg och länka till www.moderskeppet.se och till detta tävlingsinlägg (länk) Tävlingen avslutas imorgon ♥
Postat av: Anonym

Jag är med! :)



[email protected]

KRAM!

Postat av: Sarah

Jag är med! :)

Postat av: Hanna

Jag är med ! :D ♥

Postat av: Sofie

Jag är med! :D

Postat av: camilla

Jag är med och tävlar, och skulle hjäte gärna vilja vinnahar inte vunnit 0 gånger :$

Postat av: ANNA'S FOTO

Jag är såklart med!

Postat av: Sanna

Jag är med! :)



[email protected]

Postat av: Natalie

Jag är med! :)

Postat av: AliciaWilking

jag är med:)!

Postat av: Elina

Jag är med!

Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en halsring :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är med! :D

Postat av: Josephine

Vill du ha lockigt hår utan att använda en locktång? Nu finns det en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt starterpack av Curlformers Klicka på länken!

http://twinblogg.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment

Postat av: julia

jag e med :D [email protected] KRAM

Postat av: Linda

Jag är med och tävlar!

Postat av: Olivia Broddesson

jag är med :)

Postat av: camilla

Jag är självklart med :D

Postat av: Julia

Jag är med! :D

Postat av: Fotografpatrik

Jag är med! :D

Postat av: E A P H O T O [foto & vardag]

Jag är med! :D

Postat av: Fotograf.Filippa

Jag är självklart med! Hade varit otroligt rolig att vinna denna gången! :)

Postat av: David Andreasson - photo

Jag är med :)

[email protected]



http://daphoto.blogg.se/2011/december/tavlar-om-en-dvd-hos-annnaizbloggse.html

Postat av: Jennifer

Jag är med! :)

Postat av: Maja

Jag är med:), hoppas på vinst:)

Postat av: OLIVIASPHOTOLIFE-JULKALENDER I BLOGGEN

Jag är med!

Postat av: Viktoria

jag är med.

tack och hej ! :D <3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: