Lucka 13

I lucka 13 kan du tävla om ett NIVEA kit för Men som innehåller: NIVEA FOR MEN Sensitive Face Wash, NIVEA FOR MEN Sensitive Shaving Gel, NIVEA FOR MEN Sensitive After Shave Balm, NIVEA FOR MEN Shower Sensitive for Men och NIVEA FOR MEN Sensitive Hydro Gel värde 335kr :) Kanske du kan ge bort till din pappa i julklapp?

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med & glöm INTE att lämna din epost adress. Vill du öka din vinstchans så kan du skriva om tävlingen i din blogg och länka till www.nivea.se och till detta tävlingsinlägg (länk) Tävlingen avslutas imorgon ♥
Postat av: Anastacia

Jag är med och tävlar om det här kitet till min pappa i julklapp! :D KRAM KRAM

Postat av: Alice

Jag har inte köpt en present till min pappa.. och jag vet heller vad jag ska köpa.. :(

MEN DETTA ÄR JU PERFEKT! :DD Haha skulle bli super glad om jag vann hihi :)

KRAM:P <3

Postat av: Sofie

Jag är med! Skulle vara underbart att vinna så har jag julklappen klar till min fina pappa! :)

Postat av: fotografpatrik

Jag är med! :)

Postat av: Ronja

jag är med :D

Postat av: Julia

Jag är med! Har gillat nivea på facebook också! :D

mail: [email protected]

Postat av: Emy Rydén

Jag är med och tävlar, om jag vinner ger jag kitet till min pappa! :D

Postat av: aina [fotoblogg]

Jag är med :)

Postat av: ANNA'S FOTO

jag är med :)

Postat av: Linnea (FOTO)

Jag är med ! :D

Postat av: Sofie Andersson

Är med :D

Postat av: ISAB3LLA- julkalender!

ÅH, awesome tävling! Jag är med, vill vinna den här till min pappa! :D

Postat av: AliciaWilking

hej jag behöver verkligen din hjälp.

har som du har i menyn, ja så med kategorierna.

hur har du ändrat färg och så för jag fattar inte, blir ju bara som ''mina kategorier'' texten.. HJÄLP.:(

Postat av: mia

Är med!

Postat av: Hanna

åh, ja vore perfekt till pappa för har inte köpt någon julklapp till honom, bara såå svårt att hitta till killar! vore helt perfekt med detta! ♥

Postat av: Anna B

Jag är supergärna med

Postat av: Malin börjesson.

Jag är med Annaiz! :D

kram!

Postat av: Maja

Jag är med :), har bara pappa kvar att köpa julklapp till, och det här nivea kitet skulle bli perfekt, jag håller tummarna på en vinst:)



Postat av: JULIA

Jag e med :D toppen julklapp liksom till papap :D



inlägg: http://julia-lissel.devote.se/blogs/14838081/taevling.htm#WriteComment



mail: [email protected]

Postat av: Camilla

Jag är me doch jag har INTE gjort inlägg i bloggen ( har ingen ).

Postat av: Moa

Är absolut med! perfekta klappen till pappa :)

Postat av: Filippa { beautyphotos }

Jag är med :)

Postat av: ida

är med! :)

Postat av: Linda

Jag är med och tävlar! :D

Postat av: Haidi

SV: vad kul att du är med och tävlar i dagens lucka i julkalendern! Kika in imorgon bitti för att se om det var DU som vann ;) KRAM!

Postat av: Elina

Vet inte om jag är för sent ute för att tävla men jag försöker ändå.

Jag skulle ge det till min pojkvän! Har inte köpt något alls till honom!

Postat av: Rebecka

Jag är med :D

Postat av: natalie

Jag är med! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: