julbak

Innan Cicci åkte hem idag, så bakade vi lite lussebullar med Mamma :) Lussebullar måste nog va en utav de godaste sakerna som finns.. Ska nu gå ner och ta mig en kopp te och en lussebulle, mums! Förresten, vad tycker ni om julkalendern än så länge? :) Ha en fin kväll kära läsare, pussar ♥
Postat av: Maggy

Gud vad gott det ser ut! Och den är verkligen jättebra, tycker att det är otroligt snällt av dig att lotta ut grejer, och jag blev så glad när jag läste att jag hade vunnit DVDn. Gud! Tack!!

Postat av: lovisa [foto & vardag]

MUMS! har också bakat idag

Postat av: Madde

Ser mycket gott ut :) Julkalendern är helt okej, bättre än dom förra iaf :) vad tycker du själv? :D

Postat av: Haidi Jakobsson

SV: vad kul att du är med och tävlar i fjärde luckan i kalendern! :) vinnaren kommer att presenteras imorgon i samma inlägg, så håll utkik :D kram!

Postat av: Sofia - JULKALENDER! EN TÄVLING VARJE DAG FRAM TILL JULAFTON!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1500 personer varje dag :)

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: Sari

Så gott! =)

Postat av: EMMA

Åh mums!! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: