what the hell

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Celine

Några till bilder från plåtningen med Cicci! Fick en kommentar om att jag skulle ju göra en video och visa vad jag fick i födelsedagspresent , men jag har inte hunnit köpa hem ett minneskort till kameran än.. Så det kommer när det kommer! :) Nu ropar mamma på mat , mums. Kram så länge ♥
Postat av: ladymuffin

snygga bilder!

Kika gärna in på min blogg och kommentera vilken outfit du gillar bäst av mina sommaroutfits!

Ha en bra kväll! kram :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

andra bilden grymt snygg!

Postat av: sanne

Aww vad fin du är :)

fin blogg

fin header :D

Postat av: Matilda

SV; Tack! :)

Postat av: Tilda

sv: tack:D

Postat av: Moa Söderlund

Fina bilder! :D Undrar om du vill göra ett bloglovin byte? (:

Postat av: Emma

Jättesnygga bilder! :)

Postat av: - CLAUDIA - MY LIFE.♥

Fin blogg & fina bilder du!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: