THE GIRL WITH THE HAT - PART 3

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Celine

Har helt glömt bort alla bilder jag fotat på Cicci som bara väntar på att redigeras , Så jag sitter och redigerar lite bilder från olika plåtningar i sommar just nu. Måste faktiskt snart hoppa i säng om jag ska ha någon chans att komma upp i morgon klockan 7.. Ohgad , Jag ogillar verkligen skolan. Njut nu av era sista dagar på sommarlovet kära läsare! , kram så länge ♥
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Superfina!

Postat av: nicolebica

SV: tack detsamma! :-)

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilka fina foton!



//anna

driver webshoppen Avanna

linnen tshirts magtröjor med mera.

www.avanna.se

Postat av: frida

sv: tack dsm!

Postat av: SOFIE

Sofie svarar: Tack! :)

Detsamma, superfina bilder du tar :D

Postat av: Ida & Josefine

Ännu en belieber :) love it!

Om du har tid och vill gå gärna in och kolla på vår video om när vi åkte till london för att möta justin bieber, kram!

LÄNK: http://jodas.blogg.se/2011/august/london-2011-part-2.html

Postat av: Elin

sv; Åh, beklagar :(<3

Mina heter Happy och Festis :D<3

Postat av: CICCI ♥

SV; Haha tack tack ;) men klart att jag ska köpa något när mina finaste vän fyller år! Älskar dig med! ♥

Postat av: mathilda

svar: tack dsm!: D

Postat av: Nea's Fotoblogg

Tror jag har sagt det förut, men iaf - grymt fin blogg med härliga bilder! :)

Postat av: AnnaWK

Härliga bilder! Och vilken vacker färg hon har på ögonen.



Sv: Tack så mycket, tyckte den beskrev hur jag kände mig den dagen.

Postat av: nathalie

hejhej :) allt bra sötis?

Jätte fin blogg! och ur gulliga bilder :) kram<33

Postat av: TILDASFOTO ~

Ultrafina bilder!

En fråga bara, vem vann tävlingen? :)



//tildasfoto.se, som numera bloggar på tildasfotografering.blogspot.com

Postat av: NICOLINA

väldigt vackra fotografier!

Postat av: lovisa [foto & vardag]

Älskar den här serien :D

Postat av: TIMELIMITS - Foto och mode

sv: Tack så jättemycket!



Så vackra bilder :)

Postat av: johanna:D

sv- så lite så! du tar sjuuuukt fina bilder, avis!

Postat av: Elvira

sv; Gud vad fin blogg! Såg den på BDB, i en klubb som heter Nikon typ. Skulle bli sjukt glad om du kollade in min fotoblogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? :)

Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

tack ska du ha :D

Postat av: Anonym

Just nu har jag en tävling på min blogg där jag lottar ut ett valfritt smycke som jag själv designat.

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/fashionlaw-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Lycka til!!

Postat av: matilda

Vad fina bilder du tar :D Helt sjukt!! Kan du inte visa hur du redigerade dessa? Eller iallafall före - efter bilder ^^ Kram

Postat av: Sophie'

superfin blogg! :D

Postat av: julia

sv; Tack så mycket!

Riktigt fina bilder du tagit! :)

Kram

Postat av: adelisa

Tack :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

supefina bilder!

Postat av: yo

oj så fina bilder!

Postat av: Elsa [mode & foto]

Jäättefina bilder!



+ Grattis i efterskott! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: