Söker modeller.

Jag behöver "modeller" , du behöver inte vara en modell exakt. Du ska bara va bekväm framför kameran! :) Bor du inom Södermarland/Stockholm så äre perfekt! Behöver fylla på min portfolie med nya porträtt bilder , Plåtningen kommer självklart vara gratis för er! Är ni intresserade utav att bli fotade utav mig , kontakta gärna: [email protected] , så pratar vi mera där! Hoppas någon utav er är intresserade! Pussar
Postat av: Blopparna - Alexandra

Svar; Men tack du! Det samma!

Postat av: Johanna

SV: Åh tack du!

Postat av: Malin | fotografi

Vad har du för kamera & objektiv? :D

Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; tacksåjättemkt! c: och detsamma! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

Postat av: JOHANNA & LANA

Hallå där!

Nu kör vi igång med veckans blogg igen, och vi skulle tycka det var jättekul om just DU var med! För att tävla, läs mer här: http://johannesoilir.blogg.se/2011/august/var-med-och-tavla-i.html

Kram Johanna & Lana! ♥

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Synd att jag inte bor i närheten, hihi ;(

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon :) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon :) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Postat av: Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej :)

Postat av: jessica

Åh vad fin bild!

Postat av: Casowa

Egentligen tror jag inte att jag skulle passa att vara som modell för någon (med tanke på hur flummig jag blir när jag tar självporträtt, asgarvar åt minsta lilla misstag och så vidare, haha), men det vore nästan kul att testa igen. Dock bor inte jag i Stockholm, snarare dryga fem eller sex mil norr (har egentligen noll koll på hur långt det faktiskt är, vet att det tar 40 minuter med tåg ifall man tar det direkt härifrån Knivsta - men det är svindyrt så jag åker alltid till Märsta och tar pendeln därifrån).

Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Tack, vad roligt att du gillar den! :)

Du kan göra ett själv med hjälp av flash, eller så finns det olika hemsidor du kan göra detta på! ;)

Postat av: Stella » foto

Skulle gärna gjort det, men eftersom jag bor nere i skåne så är det inget för mig.. :(

Postat av: j u l i a

SV: åhhh,gud va glad jag blir :D tack :D <3

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

sv: Haha kommer nog inte att ha det på ett tag! Eller jo förresten, åker till Sthlm i september, men det är för att vi ska flyga till Kreta från Arlanda :)

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

sv: Nae, det kommer jag nog inte att ha! ;)

Postat av: Casowa

Sv; Faktiskt så måste jag försöka ha vägarna förbi Stockholm innan skolan börjar, heh. Måste in till Nikon och lämna av D60 där så han får en liten rengöring. ^^' Av någon anledning har jag bara inte orkat åka in dit än... /:

Postat av: Frida

Ha, det låter roligt att vara modell :P

SVAR: Tack! :D Desamma! :D

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

sv: Ao!

Postat av: Eleonore

Sv: Tack så jättemycket! :) Kollat runt lite på din blogg och diggar dina bilder, ny bloglovin-följare här! ;)

Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; härligt! :D

allt är bra med mig med (:

händer ngt kul idag då? ^^



KRAM!

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

Postat av: Riham

Tack fast din är finare!:)

Håller på att göra en bloggdesign så det är rätt stökigt hos mig.Vilken texture/bokeh använde du när du

gjorde din bakgrund? Du har samma som johannesoilir.blogg.se.

Svara gärna på mejl :D <3

Postat av: riham

Tack fast din är finare!:)

Håller på att göra en bloggdesign så det är rätt stökigt hos mig.Vilken texture/bokeh använde du när du

gjorde din bakgrund? Du har samma som johannesoilir.blogg.se.

Svara gärna på mejl :D <3

Postat av: wilma

SV: Tack! :D

Postat av: Frida

SVAR: Jag är lite skygg framför kameran, trivs bättre bakom den :P Men jag ska tänka på saken :)

Postat av: Sandra

Gud jag skulle jättegärna vilja bli fotad av dig, men jag bor uppe i Norrland så det går ju inte:/

Postat av: stephk

fin blogg du har! :):)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: