sneak peek

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Celine

Lite Sneak Peek bilder från dagens spontana plåtning med Cicci , vi fotade även utomhus också! Vart grymt nöjd med bilderna. Nu ska jag jobba med lite bilder och chilla , sen ska jag träffa en kompis senare ikväll :) Vad tycker ni om bilderna än så länge? Kram så länge
Postat av: Paula

Jätte snygga! Längtar efter att få se flera<3

Postat av: Paula

Jätte snygga! Längtar efter att få se flera<3

Postat av: Olivia

Väldigt fina, du fotar verkligen jättebra! :)

Postat av: melanie

dom är riktigt snygga! :)

Postat av: Fotografpatrik

Väldigt fina bilder måste jag säga :)

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Fina bilder tycker jag! :)

Postat av: ellen ♥

var ni i den studion? :)

Postat av: E m m a E n g q v i s t - Fotoblogg

Så vackra bilder! :')

Postat av: Riham

Du får gärna anmäla dig till tävligen i min blogg där jag lottar ut blogresponseinbjudan!Va gärna med och lycka till!! ;)

Postat av: Emma

Jättefina bilder, vackra! :)

Postat av: CICCI ♥

SV; och du gjorde min! ÄLSKAR DIG SYSTER! :)

<333333333



Det där är ju jag!? ;*

Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

himla fina bilder!

kramis♥

Postat av: S |FOTOBLOGG|

läget? :)

fina bilder!

Postat av: josefine

riktigt snygga bilder!

Postat av: ladymuffin

finfina bilder!

Hoppas du haft en fin start på veckan! :) kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: