Självporträtt del 2

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME)

Dessa bilder är nog mina favoriter av självporträtten :) Vilken är eran? :)
Postat av: Anonym

- Tack dsm! ;)

Postat av: Matilda

Fina bilder!!

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna



:) :)

Postat av: Miss Poopuu

SV: Javisst är de :) Jag har en kattunge nu. Hade två förut men den ena blev uppäten av en grävling ett par veckor sedan.. Så just nu velar jag ifall jag vågar skaffa en ny kompis till den jag har eller vänta tills grävlingarna är borta :/ Man vill ju inte gärna att en till dör!

Postat av: CarroJohan

Första e fiin :))

Postat av: sara

sjukt söt är du! :)

Postat av: sara

sjukt söt är du! :)

Postat av: becca

svar: tack så mycket !

Postat av: sara

sv; så lite så! allt bra med dig? :)

Postat av: Diman Dilir

va fin due!

Postat av: sara

sv; det är helt okej! :)

Postat av: Melanie

jag älskar den du har i headern, så det är nog min favorit :)

Postat av: Diman Dilir

haha nej verkligen inte;)

Postat av: Enya

Sv; Tack och detsamma!:)

Postat av: NRphotos

Mycket fina bilder! :)

Postat av: Towe

sv: tack! :)

Postat av: frida johansson ♥

Jättefina bilder! ♥

Postat av: Elin

Jätte fin blogg :))

Postat av: emma'

galet vacker du är

Postat av: FRUGAL FASHION.

tack! :D

Postat av: Märta

sv: Tack så mycket!



Jätte fina bilder!



kärlek.

Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Inom några dagar förhoppningsvis :)

Postat av: Sandra

SVAR: Tack detsamma! :D

Vad fin du är!

Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Tack så jättemycket sööta du! :)

Postat av: Claudia

nu har jag en tävling hos mig där du kan välja att vinna en väska eller en mössa! så var gärna med! :D

http://claudiias.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment

Postat av: CASY LINDELL ☆

din header är jätte fin! :)

Postat av: Malin | fotografi

sv: jaoo de är gått :) Mycket fina bilder du har på bloggen!

Postat av: CASY LINDELL ☆

svar: varsegod :) allt bra?

Postat av: Sharon

Så fin blogg! Och snygga bilder :D

Postat av: amanda ♥

vill du vara med i veckans blogg? anmäl dig på min blogg. Lycka till!

Postat av: Tea

Söta bilder! :)

Postat av: Linnie

Cute <3

Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Vad duktig du är, sjukt fina bilder i hela bloggen!

Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

tack så mycket! :D fina bilder!

Postat av: amanda

vilka söta bilder :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

Snyggt! :)

Postat av: Emma

Tvåan är finast :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: