Saturday

Tröja New yorker (ny) / Jeans BikBok / Vita låga Converse fejk (Nya)

Någon som ville ha mera outfits på bloggen , så här kommer dagens :) Det som det står nytt på var lite av de som jag köpte i stockholm för inte så länge sedan , minns ni? :) Nu ska jag kolla på Gossip Girl sen sova , imorgon blir det att träffa massor utav gamla klass kompisar igen! Ha en fin kväll , pussar


Postat av: Zamzam

Fin outfit har samma tröja som du har :)

Postat av: Mathilda

sv: skickade med en annan bild som header! kram :)

Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

sv: yes:)

Postat av: anonym.

öööööhm, hitta en blogg som va sjukt lik din...: http://nilez.blogg.se kika vetjag xD

Postat av: Evelina

Jätte fina bilder !:D



Lust att följa varandra via bloglovin ?:)

Postat av: Moa

SV: Tack så mycket :)

Postat av: nilez

sv: skojjar du? vem fan är denna personen? hur skrev hon?

Postat av: nilez

sv: var det samma ip-nummer igen?

Postat av: nilez

sv: kan du kopiera ip-numret? <3

Postat av: nilez

sv: nejnej självklart <3:) men fann vad man blir trött på sånna kommentarer -_-

Postat av: nilez

sv: aa :) <3 när du sa att den var sjukt bra, så kunde jag inte låta bli :D<3 den är helt underbar!

Postat av: nilez

sv: aa det har jag :)<3

Postat av: nilez

sv: inte alls <3 :) det var mkt enklare än vad jag trodde! det svåraste är nog när man fotar självporträtt :p

Postat av: nilez

sv: ahhaha aa <3 man måste ha tålamod :d<3

Postat av: nilez

sv: självklart :D<3

Postat av: nilez

sv: okej :)<3 ha det så kul i duschen xd men har du ett nytt mobilnummer? :p

Postat av: sarah

Jodå det är helt ok här! :)



fin outfit!

Postat av: ellen

Är du medlem på någon fotoklubb?

om ja, vilken? :)

om nej, skulle du vilja det? :)

Postat av: Linda

sv; tack :D jag kan säga desamma din blogg är grym :)

Postat av: PHOTOSHOES

SVAR: tack detsamma! :D

Postat av: alexandra | fotoblogg

snygg outfit!

Postat av: tyra

hej, hej!

Jag skrev en kommentar om hur du gjort så att bilderna i menyn är större än själva menyn för några månader sen och du sa att du skulle vissa/förklara det på bloggen så fort du kunde. Skulle du kunna göra det snart? kram ♥

Postat av: Emma

Fin outfit! :)

Postat av: KLARA -

Sv; Tack så jätte mycket och desamma :)

Postat av: malin♥

takk :) fin blogg :)

Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Kika på din mail :)

Postat av: Riham

fIN OUTFITE!

kOLLA DIN MEJL ;)

Postat av: Wilma | Foto & Vardag

hej!

Fin blogg och en otrolig fotograf!

Bloglovin byte?

Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

fin outfit! :D

kram ♥

Postat av: e l i a s p h o t o

sv; tack! :)

Postat av: tyra

okej, tack så jätte mycket! :)

kram

Postat av: juliaa

det var så lite så:)

Postat av: ellen ♥

SV; okej, jag bor ju på vår lilla ö men jag bor också i eskilstuna så jag ska anmäla mig till eskilstunas fotoklubb men det ska finnas i strängnäs också men det känns sådär :)

Eskilstunas fotoklubb:http://eskilstunafotoklubb.org/?page_id=22

Strängnäs fotoklubb:http://www.strangnasfotoklubb.se/

Postat av: Tess

sv: ja, hihih.



Erkänn, bästa dagen att fylla år? :D

Postat av: ellen ♥

såg på din twitter att du ska till fotostudion i kommunen, kul! :D

Postat av: Enander

Jag har en fototävling på min blogg nu med tema sommar, tycker absolut att du ska delta :)

Postat av: Annie

Sjukt fin blogg :D

Postat av: julia

Fin blogg , gillar designen :) ♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: