Rösta på mig och objektiv till salu.

Jag vart en utav finalisterna i fototävlingen , det skulle vara jätte gulligt utav er om ni skulle kunna hjälpa mig att vinna genom att rösta HÄR på mig! ♥

BTW , jag har lagt upp mitt kära objektiv nikkor 18-55 till salu nu , kolla in annonsen HÄR! Jag kan även sänka ner priset! :)
Postat av: Nelly&Emelie

Jag har röstat på dig, älskar den bilden! :)

Postat av: H A N N A

sv; Tack detsamma sötnos! :)

Postat av: Izabella

Varför ska du sälja objektivet?

Postat av: Mikaela

Var med i tävlingen på min blogg! Lottar ut 3 armbandsur, 1 halsbandsur, 1 klockring, 2 iphoneskal, 1 hellokitty datormus och 2 halsband (ett från juicy couture!!)



Du behöver ingen blogg för att vara med i utlottningen heller, bra va?

Kolla in vetja!

http://technodrog.blogg.se/2011/august/tavling-i-sammarbete-med-runnsse-och-erikas.html

Postat av: Patricia

sv: Tack så mycket:)



Skriver som en annan, varför ska du sälja objektivet?

Postat av: Izabella

Okej, är det kitobjektivet eller?

Postat av: Izabella

Svar: Nej, tyvärr, jag har Canon. Men jag hoppas att du får det sålt, är det bra?

Postat av: Patricia

Aha, fast det är alltid bra att ha flera olika, min åsikt iallafall. Vad ska du köpa för något istället?:)

Postat av: josefin

Jag röstade på din bild! :)

Postat av: Emma

Har röstat på dig! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: