Nytt på gång.

O Nej , jag håller inte kameran så där när jag ska fota ;) Ingen aning om varför det vart så på bilden. Haha. Bloggen ligger lite stil just nu , ja vet. Men om ni har följt mig twitter så vet ni nog att jag har beställt hem ett nytt objektiv , Som borde komma idag eller imorgon. Så jag längtar grymt mycket! Har dessutom så mycket läxor att göra , sjukt. Har ni fått mycket läxor än? Kram så länge ♥
Postat av: melanie

vi började idag och har redan fått 2läxor och planerat 3prov :((

Postat av: Emma

Vi har fått rätt mycket läxor också. Och en hel del prov..

Postat av: melina

så himla fin blogg , du är så duktig på att fota , du är en rikitig begåvning , satsa på foto , du kommer bli stor <3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: