Mycket shopping

Har blivit alldeles för mycket shopping senaste tiden ;) haha. Men som sagt så var jag ju i stockholm och shoppade med min pappas tjej , fick med mig massor utav kläder & skor hem då , och när jag kom hem väntade även mitt H&M paket på mig.. På bilden finns bara en liten del utav det jag fick med mig från stockholm , Orkar inte visa upp allting bild för bild. Men ni kommer säkert få se en del saker på outfit bilder eller så ;) Har ni shoppat mycket senaste tiden? ;)
Postat av: Emma

Det ser ut att vara väldigt fina grejer :D

Postat av: alexandra | fotoblogg

ser en hel del grjer som ser ut att vara riktigt snygga där!

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

haha jadå, förutom precis nu!

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Haha ja verkligen! Men mest på rean ;)

Postat av: Linneas vardag

Åhh, älska shopping! ♥

Jag har inte shoppat på jättelänge, så nu i veckan ska jag ge mig ut på en stor shoppingrunda ;)

Postat av: Angelina

Åh vad jag blev sugen på att shoppa nu! (:♥

Jätte fin blogg förresten!

Postat av: Ida

Själv har jag inte shoppat på evigheter typ.. haha :)

Postat av: Moa

ALLT ser ut att va riktigt snyggt! Jodå jag har shoppat FÖR och då menar jag verkligen FÖR mkt det sista!!! ;)

Postat av: juliaa'lilk'ungen - [photo]

as fin blogg tjejen !

Postat av: Riham

Var köpte du den svarta transperanta tröjan?

Skitsnygg!!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: