Lite blommor och bin

Eftersom det är mina sista dagar på sommarlovet nu lägger jag upp några härliga bilder jag tagit under sommarlovet :) Det jag älskar med att fota på sommaren är de starka gröna färgerna , så jäkla nice! Nu ska jag kolla på Gossip Girl , pussar
Postat av: l e l l e s f o t o

Svar: Okej, fokuserar den innan kameran knäpper kortet? Om den gör det, tror du att Canons också gör det? De ser typ likadana också? Kram

Postat av: l e l l e s f o t o

Svar: Okej, men tack ändå för all hjälp! Kramar

Postat av: JOHANNA & LANA

Hej!

Nu är veckans blogg finalisterna utsedda, och det är dags för röstning! Kanske är du en av finalisterna? http://johannesoilir.blogg.se/2011/august/dags-att-rosta.html

Tack för din medverkan! :)

Kram Johanna & Lana

Postat av: Matilda

Gillar första bilden! :)

Postat av: Wilma | Foto & Vardag

Vackra bilder <3

Postat av: ellen ♥

SV; Varsågod :)

din bloggdesign blev jättesnygg! du är jätteduktig på att fota och på att göra bloggdesigners :)

Postat av: LINDSHE

Hej hej! :) <3



Höstkylan kryper sig fram för varje dag som går... Men om du kikar in hos mig nu så blir du säkert lite varmare eftersom att du då hittar en tävling där du och 14 andra kan vinna ett kit från Stockholmsgruppen cosmetics (värde 217:-).

Direktlänken: http://lindshe.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-kit-fran-stockholmsgruppen.html#comment



LYCKA TILL och tävla glatt! :) // LINDSHE

Postat av: Tess

Två dagar kvar nu! :)

Postat av: Maija- sorrybro

Så vackra bilder! :D Vad händer idag? :)

Postat av: MIE - MIN VÄG MOT BEBISFOTOGRAF & FRISÖRSKA ♥

sv: tack detsamma! :D

Postat av: Maija- sorrybro

Sv; Okej, själv tänkte jag träffa pojkvän. :)

Postat av: josefin

Hihi varsegod! :)

Postat av: Susanna

Sv; Det får man tacka Elise för :)

Postat av: Anonym

Vill du bli dagens blogg? Klicka på länken nedan och anmäl dig så kanske du blir en av tre vinnare!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-2.html

Postat av: becca

svar: Tackar ! :D

Postat av: MADDES

Vill du bli dagens blogg? Klicka på länken nedan och anmäl dig så kanske du blir en av tre vinnare!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-2.html

Postat av: johanna:D

sv- tack så mycket , men det är inte ens vad man kan säa om din! gryyyyyymt fin!

Postat av: ♦ ebba.

superfin header!

Postat av: Emma

JÄTTEFINA bilder :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: