Finalisterna i fototävlingen.

Var väldigt svårt att välja 4st av de 45 bidragen jag fått in. Alla bilder var jätte fina , men dessa tyckte jag kändes lite extra sommar känsla på ;) Så nu får ni rösta fram 1 vinnare i tävlingen! NI HAR BARA TILL IMORGON PÅ ER ATT RÖSTA , SÅ RÖSTA RÖSTA RÖSTA NUUU! Lycka till nu ♥

RÖSTNINGEN AVSLUTAD , VINNAREN KONTAKTAD VIA MEJL!!!
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

nummer 2! :)

Postat av: Towe

Nr 3 :)

Postat av: A d r i a n a {acphoto.blogg.se}

3 :)

Postat av: PHOTOBYMADELEINE

Nummer 3 :)

Postat av: amanda

nummer3

Postat av: ANNA'S FOTO

3 helt klart! :)

Postat av: Novala - foto & webbdesign

Jag tror att jag tycker bäst om 3:an ;)

Postat av: Majjja

jag tycker 3:)

Postat av: wilma

nummer 3! :D

Postat av: Marina

Nummer 2 :]

Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Jag röstar på nr 3!

Postat av: ▲ Olivia Ljungberg

brukar inte rösta på sånt här men måste säga att nummer 3 är grym! så jag röstar på den :D

Postat av: ebba

trean :D

Postat av: Emma

Nummer 3 :)

Postat av: Frida. ♥

Nummer 1

Postat av: EllenOtendal

3! :)



Du, Snälla Annis! Kan inte du hjälpa mig att rätta till mina bilder i menyn? Snääällla! Det går inte..snälla! <3

Postat av: Ofelia

Nummer 3 :D

Postat av: julia

3 :)

Postat av: Mikaela

Nummer 3! :D

Postat av: Jasmine

Bild 3 förtjänar min röst.

Kram

Postat av: anna

nr 3 :)

Postat av: madde

nummer 4 :]

Postat av: emelie

3! :)

Postat av: Felicia [fotoblogg]

nummer 3! :)

Postat av: Liv o Linn

Nummer 1 & 2 :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

TREAN!!!

Postat av: Anonym

4 :)

Postat av: Viktoria - Foto & Böcker

Nummer tre!

Postat av: Izabella

Trean tar jag nog. :)

Postat av: Riham

2 ! :)

Postat av: Casowa

Fastnade för nummer tre vid första anblicken. Så min röst faller på den. (:

(Fy fan vad fin den är alltså!)

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Tvåan, 2 ;)

Postat av: Zamzam

Nummer 2

Postat av: Moa

Jag tycker helt klart 4 :)

Postat av: Sofie

Nummer 3! :)

Postat av: TILDASFOTO ~

Åh, vad roligt med så många som röstar på min! :)



Röstar på mig själv, 3! Kram!

Postat av: Agnes

Nr 3 :)

Postat av: Jossan

nummer 3 !! :D

Postat av: Anonym

Nummer 4! :D

Postat av: Jossan

4:an!!

Kram :)

Postat av: J

Svårt, alla är ju väldigt fina men jag måste säga nummer 4. Jättefina färger, så jag röstar helt enkelt på 4:an!



Fin blogg föresten! Kram

Postat av: emmalouuise

nummer 3 :)

Postat av: Anonym

4! :)

Postat av: erika

nummer 3! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: