everything is so green

Photographs&Editing: Annis (ME)

Gosh vad jag älskar sommaren , jag vill inte att det ska vara slut redan :( Jag börjar skolan redan den 17 , alltså om 4 dagar. Jag har endast 4 dagar kvar på mitt härliga sommarlov(?!?!) Ska sätta mig ute och njuta av de nu! När börjar ni skolan? Pussar
Postat av: Zamzam

Jag börjar den 22 andra om 9dagar.Vilka objektiv har du till din kamera.och hur mycket kostade din kamera?:)

Postat av: Emma

Jag börjar skolan den 22 :)

Postat av: saraah

så lite så! :) allt bra med dig annars?

Postat av: Modemix

Himla fina bilder :) Jag börjar skolan den 22a men eftersom jag har en prövning (ett prov, typ) den 16:e känns det som att det är då jag börjar. Blö.

Postat av: Julia Hörnfeldt

jag börjar den 24:3e ;)

Postat av: Sandra

Jag börjar skolan den 22. Så jag har 9 dagar kvar! :) Förresten , titta gärna in på min blogg!

Postat av: ƒαnnγγšphoto

Börjar den 22 (a)

Postat av: Izabella

Jag börjar den 24.

Postat av: julia

Jag börjar den 22:a :)

Postat av: Filippa | En fotogalen tjej

Börjar den 22:e :)

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Fina bilder! Jag börjar den 22:e augusti :)

Postat av: li - hobbyfotograf

jag börjar på torsdagen efter dig :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

jag börjar den 22 :)

Postat av: Olivia

Börjar på tisdag... Inte kul..




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: