chockladpudding med grädde

Vart jätte sugen på Kärleks mums , men hade inte alla ingredienser till det. Så det fick bli chockladpudding med grädde istället , försökte görna tiger rand av grädde och chockladpuddingen , men det vart inte så lyckat som ni kanske ser ;) Men gott va det iallafall! Tycker ni om chockladpudding? Pussar
Postat av: Towe

sv: tack! :)

Postat av: Skantz

sv hihi tackk :)!

Postat av: Peters bildmagi

Tack för kommentaren på min blogg.

Den värmer :-)

Postat av: moa bäckstedt

svar: hej sötnos! tack, detsamma !

Postat av: rebecca

fin blogg :)

Postat av: Majja

Tack! :D

Postat av: L I N N

sv: Tack detsamma! :D

Postat av: ElinAmanda

Åh, gud va gott med chokladpudding! :)



sv: tack så mycket! :)

Postat av: Tea

Muuuuums!



SV: Aa okej :/ Har du haft ett bra lov då? :)

Postat av: li - hobbyfotograf

ser att du gjort om designen, det blev jättefint tycker jag! :)

Postat av: Emma ;o

sv; TACK! Du med, verkligen. :)

Postat av: Tea

SV: Vad härligt! Jo jag hade med ett superbra lov! :D

Postat av: ladymuffin

gud så gott. hade jag inte tackat nej till.. :)

Ha en toppen kväll! kram på dig :)

Postat av: Emma

Åh mums vad gott! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: