Vilken är din favorit?


Bild: Google.



Nu kör vi igång en liten fråga , så ser vi vilken smak som är mest populärast bland besökarna här! :) Det låter väl bra? Så nu kör vi, alla svarar:

VILKEN SMAK ÄR DIN FAVORIT UTAV MARABOU?





Postat av: felicia

Helt klart Dukat! :)

Postat av: Anonym

Nejnej, helt klart MINT!<3

Postat av: ladymuffin :)

hah, ställde den frågan på min blogg för någon vecka sen.... XD

Jag tycker digistive tror jag :)

Postat av: Lollo

Schweizer nör och Min ligger på samma plats för min del ^^

Postat av: julia

DAIM! :D<3

Postat av: jossan

Vanlig och daim är godast!

Postat av: ladymuffin :)

sv; nej det är inga problem :) du kunde ju inte veta :)

Postat av: Kristin

Vanlig och den med non stop;)

Postat av: Inxen

Apelsin Krokant så klart! :D <333

Postat av: hilda

vanlig mjölk choklad :D

Postat av: JuliA

såklart digestive! :D

Postat av: EllenOtendal

Haha, om du undrar så kollar jag runt bland dina kategorier här. Och jag tyckte jag kände igen detta inlägget väldigt? sedan kollade jag på tinkerbellas, och det står likadant, haha! Vem har härmat vem egentligen? ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: