Tjejkväll ikväll! :)

Photo: Jag l Modell: Celine.

Hej på er , allt väl? :)
Härligt väder idag. Känns verkligen att det börjar bli höst nu. Vilket känns lite tråkigt! Men en då kul :)
Klockan är snart 1 , jag ska snart börja fixa mig till tjej kvällen.. Eller snart och snart , om nån timme rättare sagt;) Vi ska alltså Först bowla en stund , sen gå ner till pizzan och käka . Det är det jag vet iallafall , Vi blir ungefär 6 stycken tjejer (tror jag) Det kommer bli skit kul det här! :D
Och jag tar med mig kameran , så det kommer bilderna senare ikväll eller imorgon.
Så håll ögonen öppna! :) Nu ska jag måla naglarna , hehe.
Ha nu en fin dag!
Postat av: Felicia

Låter riktigt härligt det! :)

Postat av: malin [fotoblogg]

åh vilken fin bild! :)

Postat av: jossan

:D

/Jossan <33




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: