T Ä V L I N G - Sveriges bästa tandblekning!


NU KÖR VI IGÅNG EN TÄVLING MED SAMARBETE MED SIMLPESMILE.SE

Du har chansen att vinna en tandblekning från simplesmile.se

Reglerna är enkla :
-Du måste denna gången ha en blogg. Det du ska göra är att skriva en kommentar med namn, e-mail och bloggadress, i denna kommentaren ska din motivering finnas till varför just du ska vinna.


Om du vill ha ännu större chans att vinna..
- Skriv ett inlägg i din blogg om att du är med i tävlingen , länka till simplesmile & min blogg.


Jag lottar ut en vinnare.
Tävlingen avsultas 25 september.
Lycka till! :)
-Du måste denna gången ha en blogg. Det du ska göra är att skriva en kommentar med namn, e-mail och bloggadress, i denna kommentaren ska din motivering finnas till varför just du ska vinna.
Om du vill ha ännu större chans att vinna..
- Skriv ett inlägg i din blogg om att du är med i tävlingen , länka till simplesmile & min blogg.
Postat av: elin ★

Jätte fin blogg, följer gärna dej i bloglovin :)

Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

jag har aldrig testat det så det vore nice och vinna och testa det! :)

Postat av: Anonym

Nejnej det är lungt :D jag bryr mig alltid när du eller vem som helst säger att någon har tävlingar :)

haha :D det e okej :D fast jag har en redan sån tandblekning och hela kompletet hemma :) så nej tack :D

Postat av: mathilda

jag skulle vilja vinna tandblekning eftersom just nu har jag tandställning, och efter jag blivit av med den har jag tänkt att göra en tandblekning, vill ha så fina tänder som möjligt!

Postat av: nadia

sv: joda, jag ar intresserad!



jag vill vinna for att jag hemskt garna vill testa att bleka mina tander, jag har aldrig gillat mina tander och tror jag skulle bli nojd med detta. :)

Postat av: Lina

Sv: Vilken fin blogg du har! :) Kraaam

Postat av: Sarah

Jag är riktigt jävla intresserad. Jag har aldrig haft råd med en tandblekning samtidigt som alla mina andra kompisar alltid ler med öppen mun på bilder. Detta skulle betyda!



Om jag inte vinner vill jag bara säga att du hade en intressant blogg, många tävlingar och så. Det gillar vi ;)

Kram!

Postat av: Bodil

den första bilden på din header va jättejättecool! :D

Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

okej :D spännande! tack :) kram

Postat av: beccis

jag skulle vilja vinna för att jag aldrig har testat tandblekning, och om jag vinner får jag ju en anledning att testa. annars lär de nog aldrig hända :P

Postat av: Sarah

Sv; hihi najs ;)

Postat av: Malinne

Hej!

Jag är gärna med och tävlar ;)

Min dotter föddes förra sommaren och efter ca 4-5månader blev jag gravid igen,och vilken dag somhelst kommer bebis nr 2.Har i stort sett varit gravid sen november 2008,Vilket gör att jag inte har lagt mkt pengar på mej själv sen dess.

Så jag hoppas att vinna då det skulle göra mej superglad då jag knappast köpt nåt till mej själv förutom mammakläder den senaste tiden :(

Postat av: Therese Strömberg

Sv; Ja jag kan vara med :)



Pga att jag var coca-cola beroende förut så har mina tänder blivit äckligt gula och jag har inte direkt råd att göra någon super tandblekning. Så det vore jättekul att vinna ett sånt där paket och testa! :)

Postat av: Nora

jeg syns jeg kan vinne fordi jeg har skikkelig gule tenner! Jeg kunne virkelig trenge tannbleking..

Postat av: Anna Mathisen - photos

Jag har raka och fina tänder. MEN de är gula, och jag skäms över dem. :(

Jag skulle bli jätteglad om jag vann! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: