NYTT: Fixat om lite små saker.

Nu har jag tagit bort den rullande header som jag skrev om i ett inlägg , för att den inte funkade att se hos nån annan än mig , vilket är väldigt konstigt. Men jag orkade inte sitta och fixa med det , så jag gjorde en "vanlig" header istället. Nu har jag gjort om i min blogg till hösten , som jag hoppas syns! Har fixat lite små detaljer också.
När man håller muspekaren över bilderna blir dom svart vita! :)
Nu ska jag försöka att inte fixa nånting mer i bloggen , eftersom jag gör någ om min design varje helg ungefär. Hehe.. Men nu ska den va så här fram över!
Ha en fin dag , puss!
Postat av: Kristin

Den funkade hos mig:P

Postat av: felicia

Fett snyggt!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: