Min dag i bilder.

Först så fixar jag iordning mig, Sedan valde jag kläder, vilket jag tycker är den svåraste biten..!
Sedan går jag ner och äter frukost , vilket idag blev våfflor:P
Sedan borstar jag tänderna ;)
Så går jag och möter min kompis inca , så går vi till skolan.
När jag kommer hem ligger två brev till mig.. Första var en triss lott som jag fick av ett företag för att jag länkat dom här i bloggen. Och i andra paket låg skolfotot ;) Ni får se ett litet smakprov av det , för jag vågar inte visa hela , eftersom jag inte vart nöjd ;)
Senare så pluggar jag lite , och nu sitter jag vid datan! :)

Nu fick ni följa med mig på min Ondag.. hihi. Slutade runt halv 4 , men satt och prata med incisen efter tills 5 :) Hoppas ni har haft en bra onsdag!

Hörs lite senare ;). PUSS! <3

Postat av: felicia

Kul med bilder :)

Postat av: Ruth

Fin blogg!! Massa fina bilder!=)

Postat av: elin

när brukar du gå upp och så? :)

Postat av: Emma-Lou

Vilka fina bilder du tar och vilken lyx med våfflor till frukost!



Btw, vilka glasögon tycker du att jag ska välja? Har tidigare idag lagt upp bilder på tre olika varianter i min blogg! Har du också synfel förresten?

Postat av: Emma-Lou

Du är ju duktig på att plåta, så det ska du ha credit för! :-D



SV: tack så mkt!

Postat av: Emma och Bea

Var med att tävla om längre ögonfransar!! (Neulash)



/ Emma och Bea!

Postat av: GINA (fotoblogg)

Sv: Tack! :) Jättefin blogg du med ;)



Postat av: danila

vad med på blogg tävling och bli veckans blogg :D

Postat av: Anonym

Vad kul att få en trisslott. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: