Kvällens klädsel!


Photo: Jag l Modell: Jag

Här är kvällens outfit , jag drar om en halv timme exakt! :)
Passade även på att ta lite andra bilder med ans jag höll på , så dom kommer sen!
Ha nu en fin kväll kära läsare!
För jag ska ha en underbar kväll med mina tjejer! :D
Postat av: Anonym

Gissa kändisen!

Postat av: malin [fotoblogg]

fin outfit! :)

Postat av: Amanda FOTO

Snyggt!

Postat av: Ida

Nu finns det en ledtråd i tävligen "Gissa kändisen". Ska jag ta bort din förra gissning?

Postat av: IDAJOSEFINS

men gud vilken fin header och bloggdesign!

jag la till dig på bloglovin också, din blogg har blivit en favorit:D

Postat av: aww

tack:) fin outfit.

Postat av: aww

vad gör du? :)

Postat av: aww

de lät verkligen underbart:)

jag skall se fil mstrax.

Postat av: aww

japp:) är helt slut efter min springtur så.

Postat av: ladymuffin :)

fint!

Postat av: aww

haha:) göra imorgon?

Postat av: aww

okej:) jag ska rida.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: