Just kommit hem.. Regnar idag! :(

Photo: Jag l Nikon d3000

Hej på er , allt gött med er? :)
Jag har precis kommit hem från en lång skol dag , skönt att vara hemma nu!
Ska sätta mig framför tv och mysa med en tallrik apelsin (Se bild) . Tråkigt väder (Regn) så har inte så stor lust att göra nånting.
och skit trött också... Har inga nya bilder att uppdatera med just nu , ska kanske senare underdagen fota lite , Eller nån film som jag kan bjuda på.. Fastnade för det där med redigering av filmer , så himla kul att snabb spola och så ;) Hehe..
Vi hörs senare då , ha det fint!

Postat av: Anonym

gillar du B&J? och har du en favorit?



Om jag får tillräckligt med frågor om allas favoriter tänker jag göra något roligt av det, Och det skulle betyda mycket för mig om du ville skriva din favorit :)



DIREKTLÄNK : http://earthangel.blogg.se/2010/september/dagens-fraga-1.html#comment



Om du inte tar emot reklam eller annat ursäktar jag mig & förlåt om du fått det här förut. Ha en bra dag :)



Postat av: ladymuffin :)

mums, vad gott och fruktigt det såg ut :D

Postat av: elin

fin blogg sötis :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: