Hösten är tidig

Photo: Jag / Nikon d3000

Hej på er , allt gött med er? :)
Själv sitter jag och latar mig framför datan även fast jag egentligen borde sitta och plugga..
Men ska strax komma igång med det , Idag var skoldagen ovanligt seg. Jag somnade nästan på de sista lektionerna. Och otroligt kallt var det :O Jag fick ta min vinter jacka i morse , men jag frös endå.. Undra nu hur det kommer bli i vinter. Hoppas inte för kallt iallafall :P Tiden efter skolan har jag spenderat med incisen , vi har bakat chocklad bollar , Våran speciallitet ;). I morgon är det äntligen fredag som jag längtat! Helgens planer är att va med inca , vi ska ha film helg , Kan ni gissa vilka filmer vi ska se? ;)

Nu ska jag ägna mig åt pluggandet , är inte mycket kvar nu..
+ Att jag har sovmorgon i morgon till 10.10 sen slutar jag 14.00 Eftersom vi har språkdag! :P
Postat av: jossan

Om inca får bestämma så blir det väll johan falck XD




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: