Galet.



Photo: Jag l Modell: Jag l Nikon d3000

Fick en fråga vad jag fick iden från på bilderna med ett svart streck över fejset!
O här kommer mitt svar , jag drömde nånting om det tror jag faktiskt .. För på morgonen flyger jag upp ur sängen och börjar sätta upp bakrunden och tar fram kameran osv.. hehe så jag bara vaknade med iden i huvudet.
Det är väll nån slags "gaga-style" antar jag. Mer en rolig grej bara! :)
Precis kommit hem från en ganska lungn dag från skolan , utom att jag vart över trött där på slutet av dagen så jag flummade runt lite ;) hehe.. Men nu är jag hemma ska ta mig en macka och sätta mig och plugga!
Har sjukt mycket läxor denna veckan , så bloggen kommer inte vara den bästa denna vecka :/
För som sagt skolan kommer ju före bloggen DOCK! Hur är det med er , Har ni också för mycket läxor?

Och juste , kan inte ni berätta lite om er själva. Ni som följer min blogg? Kan inte ni skriva Ålder , intressen osv.. och varför ni följer min blogg? :) Skulle vara jätte kul att läsa!

Ha nu en fin dag
Postat av: felicia

Jag är 15 bor i göteborg , jag läser din blogg för att du skriver vad du själv tycker , du fångar dina läsare med frågor , och uppdaterar bloggen ofta! och du tar jätte snygga bilder så du är väldigt inspererande!

Kram // Felicia

Postat av: Rebeckah

Jag är 13 och bor i Jämtland. mina intressen är fotografering, ambulanssjukvård och äldrevården. :) jag läser din blogg för jag gillar dina foton! :)

Postat av: Leia ♥

Skönt att det är bra med dig!

Det är bra här också.



Vad gör du då?? :)

Postat av: ericaandersson-FOTOBLOGG

super vackra bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: