Ändring i schemat!

Photo: Jag
Ändring i skol schemat , vi har sov morgon i morgon till klockan 10! Jätte skönt kommer det bli..
Just nu sitter jag och försöker läsa så mycket jag kan på twilight , har lånat den av inca. Kanske dags att hon får tillbaka den snart ;) Har knappt kommit hälften eftersom jag verkligen inte haft nån tid att läsa. Men nu ska jag försöka läsa ut den, för böckerna är ju trots allt mycket mycket bättre än filmerna ;) Eller vad tycker ni?
Postat av: Felicia

Jo böckerna är bättre!

Postat av: Lollo

Böckerna helt klart!

Postat av: Josefine

sv: tack! Jag tycker att din bokbild är fin =)

Postat av: Jåwhänna - en galen tjej i sina bästa dagar !

Riktigt snygg bild !! vad använder du för kamera ? :)

Postat av: jossan

Mm, böckerna är bäst!

/Jossan <33




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: