TÄVLING - Vinn valfritt iphone skal.

Man kan vinna supersnygga skal från www.mirabling.com för både iPhone 3G/3GS & 4, ni får välja vilket skal ni vill mellan 149-299kr.

1. Gå in på www.mirabling.com och välj ut det skal du vill ha (vilket du vill mellan 149-299kr).
2. Lämna en kommentar i det här inlägget med vilket skal du vill ha + en kort motivering varför du ska ha det.
3. Glöm inte att lämna din e-postadress, så jag kan kontakta dig om du vinner!
+ Vill du ha ennu större chans så skriv ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar hos mig länka både till mirabling.com och till detta inlägg.

Tävlingen avslutas på torsdag 28/10 Lycka till!♥
Postat av: Elin

Svar: Jag vill gärna vara med och tävla om Leopard Beige, för 199 kronor. Jag vill mycket gärna vinna det för att ekonomin inte riktigt räcker till nu när julklappshandlingen börjar :)

Postat av: M I C A E L A

SV; Nej tack, för jag vinner aldrig..

Postat av: Senna

sv: visst, varför inte testa även om jag vet att jag inte kommer vinna :P



OM jag vinner så skulle jag vilja ha "iiPhone 3G/3GS / Diamond Diamond Light Silver".



Anledningen till varför jag vill vara med och tävla är för att jag verkligen behöver ett skal till min iphone. jag hade ett förr men det har jag tyvärr tappat bort på något sätt. jag är väldigt rädd om min mobil och om den skulle gå sönder så skulle det stå mig rätt så dyrt o fixa. så därför är det alltid bättre att vara på den säkra sidan med ett skal fast jag har tyvärr inte kunnat köpa ett då jag har varit tvungen att prioritera lite andra saker. hade blivit skitglad om jag vann haha :D

Postat av: mandisxd

Hej, jag vill gärna vara med och tävla!



Tävla om: Diamond Purple

299 SEK



Varför: Min lille bror fick nyss en iphone av min pappa, och tyvär så måste han gå runt med ett super tjckt och vatten säker skydd som en 3 åring skulle kunna ha på sin telefon utan att den skulle gå sönder. Iallafall min lillebror brukar ofta ställa upp för mig så jag tänkte att jag kan försöka vinna en Iphone skydd (Som är snygg/cool) till han.



KRAM!



Postat av: clara

Jag vill gärna va med!

Diamond Light Purple, vill jag vinna ifall jag vinner.



- jag vill vinna för att jag precis har fått en ny iphone 4 (fick den för precis en vecka sen) och jag vill skydda den, för jag är väldigt klumpig och tappar saker.. ja lätt och att många håller på med den osv. så det skulle vara super kul att vinna!

(länkar dej i mitt inlägg)

Postat av: bianca

tjabatjenahallå.

jag vill vara med och tävla om dimond white till iphone 4!

ska få en iphone 4 snart så de skulle vara perfa om man hade ett skydd så man slapp repa den!

kram

Postat av: natalie

jag skulle vilja ha det skalet med en sverige flagga på eftersom har bott i sverige hela mitt liv , och äe ssvenne :)

Postat av: alva

Jag vill vara med och tävla om skalet som heter cut-out yellow till 3Gs för det var så galet snyggt! men ändå för att jag ofta tappar den och vill ha något som skyddar min lilla älskling. Tror dock inte att jag vinner då jag aldrig vunnit något, men man kan ju alltid hoppas!



Ha en bra dag!

Postat av: e

Postat av: Ellen

jag vill vinna det rosa glittriga till iphone 3gs

för min kompis lollo är världens snällaste människa och hon köpte världens finaste present till mig men jag har inte gettt något till henne och det här skulle vara den perfekta gåvan!!!

Postat av: Lydia :)

Hej! Jag är med och tävlar om:

Diamond pink till Iphone 3Gs :D



Jag älskar min Iphone och skalet skyddar och gör så att mobilen ser helcool ut,ÄLSKAR verkligen det som jag valde, hoppas jag vinner! :D

Postat av: Maggy

åh, tack att du informerade mig, jag vill gärna vara med! Om jag skulle vinna skulle jag velat ha detta skalet: http://www.mirabling.com/pimpmyphone/images/shop/Zebra-03-pinkblack-450x300px.jpg



Jag har tyvärr ingen iPhone för att jag inte har råd till en men jag skulle kunna använda skalet till min iPod touch som jag har för det passar. Jag har bara ett skal och det skulle vara jätteroligt att vinna ett för jag har aldrig vunnit något! (Fin blogg btw. har faktiskt aldrig sett din :))



Kram!

Postat av: alva

glömde skriva med att jag har gjort ett inlägg om det på min blogg!



http://alvaa.devote.se/blogs/6438224/taevlar-hos-annnaiz-.htm#WriteComment

Postat av: J E N N I F E R

Om jag vann skulle jag vilja ha ett Zebra White fodral till iPhone 4.



Och jag borde vinna eftersom jag bara är 14år och då har man inte speciellt mycket pengar. Så om jag vill köpa mig ett fodral så måste jag lägga hela månadspengen på det.

Postat av: L

Hej,

jag är gärna med och gillar mest det skalet med Sveriges flaga. Varför: svar är enkelt - jag ♥ Sverige!!!!

Lycka till!



Postat av: F A N N Y

Tack men nejtack, är inte intresserad:)



Fin blogg btw! kraaM

Postat av: Rebecca

Jag vill ha Flag Usa. Min motivering är väl att varje gång jag köper ett skal så går de alltid sönder, jag har ingen aning varför. Men så är det. Jag är amerikan och därför skulle jag vilja ha min älskade flagga. I med att mina skal går sönder hela tiden så har jag inte råd att köpa nya. Jag har knappt råd att köpa något i vanliga fall så därför skulle det varit fint och vinna ett, har aldrig vunnit en tävling :(

Postat av: Jen

Självklart vill jag vara med att tävla!

Jag skulle vilja ha ett Diamond black skal till iPhone3G :)

skulle verkligen behöva piffa upp min lilla iPhone med lite bling eftersom den nu täcks av repor, not så snyggt! Den är värd att ha nått snyggt :)



Inlägg på bloggen kommer snart!

Postat av: jessica

Hejsan jag vill ha de rosa glittriga där uppe;)

Jag skulle vilja vinna för att det är gätte fint och allt;)

(ps:snygg blogg)

Postat av: Rebecka♥

Hejsan!

Jag skulle vilja tävla om ett skal som heter Diamond Black till Iphone 3G.

MOTIVERING: Om jag skulle vinna, så skulle jag ge skalet till min moster, för jag tycker att hon skulle behöva piffa till sin Iphone lite!



Jag undrar bara: Hur många är det som vinner?

Om jag skulle vinna, kommer jag att få betala något då?



Och jag har redan skrivit ett inlägg på min blogg!

Kram Rebecka♥

Postat av: jessica

Jag skulle vinna de glittriga skalle dä uppe;)

Jag skulle vinna för det är gätte fint;)

(ps:snygg blogg!sen har jag skrivi ett inlägg i min blogg;)

Postat av: E l l i s ♥ - elliinorljung.blogg.se

sv: Tack så mycket, detsamma! :)

Postat av: Jenny - Kommentera gärna!

Hej, nu är vinnaren uppe i tävlingen som du var med i. Vann du det fina armbandet? Gå in och kolla! Om inte så kan du ju säga Grattis :D

Postat av: Verran

Jag skulle vilja ha skalet som heter Reptile Purple



Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett just LILA, därför att min bror har en iPhone. Och jag ger det lila till honom kanske inte han vill ha just lila, då kanske jag får hans iPhone! HAHA " Nej, men seriöst. Jag är allvarlig.

Postat av: demija

leopard white vill jag så gärna ha för att jag fyller år den 4 januari och jag ska få en iphone 3gs och jag vill ha ett skal till den jag har haft min gamla mobil i 4 år och vill så gärna ha en fin mobil!

snälla jag vill så gärna vinna!:DD

Postat av: emma

ja skulle vilja ha Diamond Light Blue till iPhone 3G/3Gs



jag vill vinna för att jag har bara 1 svart skal till min o den ser så tråkig ut då så jag skulle gärna vilja vinna! :)



har gjort ett inlägg i min blogg!



Postat av: lisa

Tjena Anna! =)

Jag har en Iphone 3G och har haft den i ett år och 7 månader ungefär. Min mobil har inget skydd och det skulle behövas. Så mycket repor jag har just nu så äre väl snyggt med ett underbart skal ist för att se massa repor. Min älskling skulle passa i Daimond Gold för det är den värd ;) kram

Postat av: ragna

fin blogg ! :) jag vill ha det rosa glittriga för det skulle vara en perfek present till en cool tjej som snart fyller år :)

Postat av: Isabell

Hej Anna!:)



Jag skulle vilja vara med i tävlingen och gärna kunna vinna för en gångs skull. Och jag skulle såå gärna vilja ha ett skal till 3GS Diamond Pink för 299:-..

Jag älskar rosa och glitter! Jag har redan tappat min iphone ett flertal gånger och har precis fått en stor repa som jag skulle vilja täcka och det rosa skyddet skulle vart perfekt. Dom är ju så dyra, så jag tog tillfället i akt nu. :)



Hoppas jag har turen, Kram ifrån Isabell!

Postat av: malin

Jag skulle jättegärna vilja vinna Flag USA till iPhone 3G/3GS till min pojkvän! Han fyller snart år och det skulle vara väldigt roligt om jag kunde utöka presenterna till honom med det fina skalet! Han är tokig i sin iPhone och passande nog drömmer han om att spela hockey i USA.



Håller alla tummar för mig nu hihi :)

Postat av: E M I L I A

Hola guapa :). Jag skulle vilja vara med och tävla om ett iphone 4 skal, Zebra White :). Skit häftigt skal så varför inte till min häftiga iphone ;) lol.

Ha det bra ! KRAM <3

Postat av: Nina♥

Hej!

Jag har ännu ingen iphone själv, men jag skulle jättegärna vilja vinna Woody Light Brown eller Cut-Out Silver till min pappa... det skulle passa jättebra!



Kram! Nina

Postat av: ANNA PEDERSEN

Vad kul med en sånhär unik tävling!



Jag har en Iphone 4, och jag lägger aldrig ner mycket pengar på tillbehör till den fast jag borde. Har två skal men jag använder bara ett, eftersom att det andra inte skyddar särskillt mycket. Båda är svarta - hur kul är det liksom när mobilen OCKSÅ är svart? Varför köper jag inte ett nytt då? Jo, för skalen är ju så jäkla dyra! Dessutom kostar ett skal lika mycket som en tröja och ibland mer, så hur ofta unnar man sig ett fint och bra Iphoneskal egentligen?



Jag skulle dö för ett "Diamond Pink"-skal till min Iphone 4. Riktigt snyggt! Om jag blir den lyckliga vinnaren kan du kanske en fet länk som tack... ja, om du vill förstås! ;)



KRAM!

/Anna Pedersen

Postat av: Dilin

heej :) ! jag är med . Om jag vann skulle jag vilja vinna Diamond Black .

Jag vill vinna tävlingen för att jag tycker att den är snygg:D .

Postat av: ANNA PEDERSEN

Tror jag glömde min e-mail, men den skickas med denna kommententaren istället! :)

Postat av: L I N A [Foto&Design]

SVAR: Tack söta du! :) Lägg gärna till mig på bloggvin! :)

Postat av: Louise B

Diamond Black till 3G skulle verkligen liva upp min trotjänare som nu hängt med i ur och skur och ser ut därefter ;)

Postat av: Elin Pilgren

Aa jag är med :)

Om jag vinner vill jag ha Diamond Light Pink till iPhone 4 :D



Jag vill vinna för att jag vinner aldrig saker, skulle vara kul att ha ett skall för ska få en iPhone 4 snart, och då vill man ju att den ska var lite extra fin <3<3 // Kramar Elin !!

Postat av: Elin Pilgren

Aa jag är med :)

Om jag vinner vill jag ha Diamond Light Pink till iPhone 4 :D



Jag vill vinna för att jag vinner aldrig saker, skulle vara kul att ha ett skall för ska få en iPhone 4 snart, och då vill man ju att den ska var lite extra fin <3<3 // Kramar Elin !!

Postat av: Bara

Jag är med <3 :D

Jag vill vinna för att jag ska snart köpa en iphone. Och jag skulle jätte gärna ville ha Diamond. För jag älskar lila.

Postat av: elin den norske

jag vill gärna tävla om diamond orange, till iphone 3GS, anledning jag har fått damp på mitt skal så det är helt muppaat på sidorna :S



hehe kommer alldrig vinna, men men! :)

Postat av: elin den norske

skrev lite fel blogg förra gången :O opps



men iallafall diamond orange 299kr



och ja för att jag fick damp på mitt gamla så att det har lotsnat på sidan :S

Postat av: malinhe,

SVAR. tack så mycket! kram :)



kul med tävling, synd bara att jag inte har en iphone:/

Postat av: Julia

Hej! Jag skulle vilja vara med och tävla om=



Zebra White

199 kr



Min motivering=

Om jag skulle vinna detta, så skulle jag verkligen bli glad! Jag har haft mitt skal jättelänge.Det är massa repor på det, det håller på att gå sönder, och jag har tröttnat på det helt enkelt. Nu vill jag ha ett nytt och fräscht skal som passar just mig!

Postat av: Sofie

Klart jag vill vara med :)

Om jag vinner skulle jag vilja ha en Diamond Black till min iPhone 3GS!



Jag skulle vilja vinna för det hade varit roligt att få vara finklädd tillsammans med min telefon när jag för en gångs skull får barnvakt och kan gå ut och ha kul :D



Jag har länkat också: http://annikasofie.blogg.se/2010/october/tavling-hos-annnaiz.html

Postat av: E

Bubble fum pink vill jag vinna till min bästa vän lina, för hon har precis fått en iphone 4, och jag har inget att ge hennes i födelsedagspresent och hon är den bästa jag vet, så hon förtjärnar verkligen den.... så tjänar jag också på det .p

Postat av: Joanna

Jag hade inte tänkt dra någon klassisk "tyck-synd-om-mig-motiveringen" eller "jag-är-klumpig" utan jag tänkte säga som det är. Min moder har önskat sig just ett ifone-skal i julklapp, och vad passar inte bättre än att vinna ett då?

Fördelar:

*jag slipper besväret att gå till en affär och leta upp ett som passar just henne.

*jag slipper vara ute i sista minuten med julklappar

*skalet jag valt (reptile green) är så otroligt mycket HON. kunde inte bli bättre

Nackdelar:

* det finns en chans att jag inte vinner...



:)Och ja, skalet jag skulle vilja ha är alltså Reptile Green

Postat av: Fanny

Hej!



Roligt!



Jag är med! Jag vill tävla om Leopard Beige.



Min motivering är; Jag vill gärna ge den till min bästa kompis. För hon vill verkligen ha en sådant och det skulle vara så roligt att kunna ge det till henne. Vore jätte snällt!



Länkar i bloggen! :)

Postat av: Fanny

Attans! Glömde att skriva mejl addressen.. Skirver om..



Jag är med och tävlar. Jag vill vinna för att jag vill ge det till min bästavän. Hon har velat ha detta jättelänge, ochd et skulle vara jätteroligt att ge det till henne. Hon skulle bli så glad! Vore roligt att vinna! Har varit med i sådana här liknanade tävlingar innan, men har aldrig vunnit..

Postat av: olivia

hej, vinner jag tävlingen skulle jag vilja ha "leopard white" :)



själv har jag ingen iphone men min kompis har, hon betyder så mycket för mig och det skulle var super kul om jag kunde få ge henne det!



kram!

Postat av: josefine

Jag vill vinna skalet ZEBRA WHITE till iPhone 4!



Min motivering :

Till jul ska jag få en iPhone 4 och jag vet hur dålig jag är på att hantera mobiler. Jag vill inte ha några fula repor & samtidigt vill jag piffa upp mobilen. Hur kul är det med en vanlig svart igentligen? Med ett zebra-mönster skulle det bli übersnyggt & även passa till mina nya zebrasmycken!



JAG HAR LÄNKAT DIG : http://jjuuzzeehh.blogg.se/2010/october/tavlar-om-iphone-skal.html



Kram :D

/josefine

Postat av: Peka

Jag vill vara med och tävla!

Skulle jag vinna så vill jag ha en zebra pink till min iPhone 3G.

Vill vinna för att mitt siliconskal börjar bli lite trist och bara fastnar i fickan, och zebra Pink var ju bara så snygg!

Postat av: Peka

Och en extra vinstchans kan jag ju inte missa så här har jag bloggat om tävlingen:

http://pekasrosa.blogg.se/2010/october/tavlar-om-iphone-skal.html

Postat av: Anonym

iPhone 3G/3GS / Flag

Flag USA



Jag skulle vilja ha den till min Iphone jag ska få snart. Det är kul med fina skal men jag är för snål för att köpa. Så jag chansar och är med och tävlar!

Kram

Postat av: Mimmi

Jag skulle vilja ha diamond Black - skalet.

Jag skulle vlija ha det eftersom jag behöver ett nytt skal, har alltid letat efter ett sånt och det skulle vara så snyggt med lite glitter och för att jag ska på en jätte stor fest då temat är glitter och då skulle det verkligen vara perfekt och ha en glittrig iPhone! :D

Postat av: stefanie

härlig tävling, men har tyvärr ingen iphone!

Postat av: T I L D A

Zebra White till 3G, skulle jag gärna vilja vinna, eftersom jag behöver ett nytt skal till iphonen! ;)



Kommer antagligen inte vinna, gör aldrig det, men man har ju ingen chans om man inte är med!

Postat av: Emilia

Här är mitt inlägg samt min enkla och ärliga motivering till dig:



http://beautylicious.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-valfritt-iphone-skal.html#comment

Email: [email protected]



Om jag vinner så vill jag gärna ha den:



iPhone 4 / Diamond

Diamond Bronze, fastnade verkligen för den. Hur snyggt som hellst när man går ut en senkväll, eller bara när som hellst i vardagen!



Kram på dig och tack för denna fina tävling!

Postat av: Sabina

I'm in!

Om jag skulle vinna skulle jag vääldigt gärna vilja vinna :

http://www.mirabling.com/pimpmyphone/images/shop/Zebra-03-pinkblack-450x300px.jpg



nu är det väl bara o se om turen är på min sida! :)

Postat av: Sarah

Jag skulle vilja vinna Diamond Pink till Iphone 3GS.

Om jag vann skulle jag ge det till min mamma som efter mycket slit snart är klar med högskolan. Eftersom hon pluggar nu så är ekonomin inte den bästa. Men jag skulle vilja ge henne något som hon skulle uppskatta! Jag gör ett inlägg om tävlingen på min logg. Kram Sarah

Postat av: hanna

sv: jag skulle gärna vilja ha skalet Zebra White. Det skulle vara väldigt bra att ha ett nytt skal eftersom mitt nuvarande skal har fått massa sprickor och börjar gå sönder.

Kramar!:)

Postat av: ronja

Jag vill ha Zebra pink för 199 kr :)



Och jag tror dom flesta har samma andledning, att dom flesta vill ha ett nytt skal och det är väl därför för mig också. Men jag har aldrig vunnit något på tävlingar så har slutat vara med typ, så skulle vara extra kul att få vinna för en gångs skull :) Speciellt från din blogg! Så får väl se om jag vinner den här gången.



Och jag ska lägga upp det i min blogg :) allt för en större chans. kram!

Postat av: Linda

Skulle så gärna vilja vinna Zebra White till 3Gs.

Varför? För jag vill ha uppmuntran i vardagen. :)

Postat av: Emma

Jag är med och tävlar och jag skulle vilja ha skalet med USA:s flagga på till iphone 3G/3GS:)



Jo anledninen till varför jag vill ha det är väl typ som varför alla andra vill ha det men jag skulle vilja ge det till min stora syster som snart fyller år eller på julafton :) För då slipper jag inte vänta tills jag får åka iväg till stockholm eller eskilstuna eller vad det nu blir och min syster repar alltid sina skal och råkar alltid ha sönder dom på något sätt och hon skulle behöva ett så hon inte repar sin iphone och jag tror hon skulle bli jätte glad om hon fick en :)



Kramar <3

Postat av: kajsa

Bottega White heter skalet :)



Vill väldigt gärna vinna detta åt min mamma som har ett skal som trillar av hela tiden, hon ger så mycket till mig så vill ge något till henne<3

Postat av: Julia :)

Flag USA



Min syster såg detta skalet i London och blev förälskad. Hon hade dock varken pengar eller tid till att köpa det. Hon köpte istället saker till mig. Hon köper alltid saker till mig och hon är alltid jätte snäll. Vill vara snäll tillbaka och tänk om jag vinner detta skalet så kan jag ge det till henne i Julklapp! Hon skulle bli skit glag och jag skulle äntligen ge henne något som hon vill ha :)

Postat av: Maila

Jag är gärna med och tävlar!



Jag köpte ett jättefint skal till min iPhone för ett tag sedan, men det tog min lillebror. Så nu blev jag jätteglad att det fanns en tävling med sådana här skal!

Vem vill ha repor på sin iPhone liksom....



Det jag vill tävla om är:

Flag USA 199:-

Postat av: Filippa!

Hejsan!!

jag skulle gärna vilja ha silicon red för jag har en iPhone och detta är den andra jag har för min förra sprack. Jag hade skal men skalet var tyvärr inte skyddande mot skärmen så jag skulle gärna vilja vinna detta skal för det går ut utanför skärmen så att den inte spricker ifall jag skulle tappa den:) ifall den jag har nu går sönder så kommer jag bara att få en gammal skruttig mobil så jag är i stort behov att ett skyddande skydd!!



Kraaam Filippa

Postat av: Camilla

Hej! Klart jag vill vara med i tävlingen!, Jag skulle vilja vinna ett iphone skal för jag har precis fått en iphone av min snälla bror och det är värkligen min lilla älskling. Jag vill så gärna ha ett bra skal till min iphone så jag skyddar den och så den är fin. Det skalet som jag skulle vilja vinna är Cut-Out Lime Green till en I phone 3G/3GS :)

Postat av: Terese

Jag skulle valt ett mörkt Hypnosis eller Lizard till min make som verkligen behöver piffa upp sin tråkiga svarta iphone men inte vågar göra det själv.

Hypnosis och Lizard är coola men ändå tillräckligt diskreta för att kunna passa på hans telefon även under arbetstid.

Tyvärr finns ingen av dem i lager just nu, men de är värda att vänta på!

Mvh Terese

Postat av: ida

Jag vill vinna dimond light blue för Iphone 3gs.



- Jag skulle gärna vilja ha ett glittrigt skal till min Iphone. Och de ljusblåa va väldigt fint. Så ska försöka vinna de, jag fyller år på fredag så skulle vara kul att vinna då :)

Postat av: Kajsa

Jag väljer den rosa glittriga, för att jag vill ge den till min syster! för hon har gått i genom så mycket svårt och jag tycker hon är värd det. plus att hon är världens bästa storesyster!<3

Postat av: JOSEFINE

Ifall jag hade turen att vinna önskar jag Silicon White-skalet för 149 kronor.



Min motivering: Jag fick min älskade iPhone som betalning för mitt allra första fotojobb så det är en betalning som betyder väldigt mycket för mig, och därför vill jag skydda den på bästa sätt. ♥



http://jwestmans.blogg.se/2010/october/tavlar.html

Postat av: Clara :)

Jag skulle vilja vinna ett skal till iphone 3gs :)



Kan inte bestämma mig så om jag vinner så får du välja mellan dom här:



Leopard White 199:-

Diamond Dark Silver 299:-

Reptile Silver



Har gjort ett inlägg i min blogg om detta också :)



Btv, du har en underbar blogg!

Postat av: New York

jag skulle vilja ha ett bottega brown.

motivering: jag är en väldigt slarvig person. Jag förstörde ett par hörlurar när jag var yngre för att jag alltid hade dem i min skolväska som jag alltid slängde på golvet och som jag alltid gick på. Mobilen blev sliten också och den tappades i golvet. Mobilen därefter likaså. En annan mobil fick en spricka i glaset. Och nu har ajg inte råd med det här mer. Så jag behöver verkligen ett skal.

O jag vinner aldrig något..

Postat av: Anna

jag vill vara med och tävla, skulle vilja vinna 3G/3GS Sverige flaggan 199kr. Min bror ska snart fylla år och vet inte riktigt vad jag ska köpa till honom och han har ju en iphone så det passar ju perfekt och han fyller liksom 20 år och skulle vilja ge honom något extra. Skulle bli jätte glad om jag vann. :)



länk till min blogg: http://annaadagge.blogg.se/2010/october/entry-98809081.html

Postat av: jag är döv! och jag heter Elin :)

diamond ornage 299 kr

Min anledning lyder, har en Iphone, vill ha ett nytt skal :)

hur påvärkar det tävlingen att länka dig? e lite trög liksom :) hihi

men iallafall länkar dig:)

och jag älskar din blogg:)

puss och kram <3

haha vad rolig jag är

Postat av: Matilda

Jag skulle vilja ha ett Cut-Out Cerise. :)



Motiveringen till varför jag skulle behöva ett skal är för att min iPhone har spruckit FEM gånger på grund av att jag tappat den i marken och då skulle ett skydd hjälpa! Skulle bli superglad om jag vann. :)

Postat av: Emma

Hej! Din blogg är verkligen superfin.

Jag skulle vilja vinna skalet till iphone 4 zebra white! För att zebror är så häftiga, det vore coolare att kunna rida på zebror istället för hästar, eller hur? ;)

PUSS O KRAM!



(Jag skriver ett inlägg på min blogg också!)

Postat av: moa

Jag skulle vilja vinna Silicon Turquoise åt min storebror. För det första för att han velat ha det jätte länge. Och sen för att han ställer alltid upp för mig och får mig alltid att må bra! Jag brukar inte visa min uppskattning så det skulle vara ett bra sätt att visa det :-)

Postat av: photobytilda - foto

klart jag ska vara med och tävla ! jag är med för jag vet att jag kommer få en sådan i födelsedags present.

så jag väljer zebra white till iphone 4G.

kram Tilda

Postat av: photobytilda - foto

jag skulle vilja vara med och tävla för jag önskar mig en iphone 4G när jag fyller år och jag vet att jag kommer få en !

så jag skulle vilja tävla om Zebra white till iphone 4G.

kontakta mig genom [email protected]

Kram tilda ! <3

Postat av: nellie

HEJHEJHEJ!

Himla kul tävling du.

Jag skulle jättejättegärna vilja vinna en Leopard White. Man vill ju skydda iPhonen, så varför inte göra det med stil?!



Här har du inlägget jag skrev:

http://lovepoems.blogg.se/2010/october/tillbaka-ett-tag.html#comment



PUSSSSS!

Postat av: tilda

Hur gick du tillväga för att få hållla en tävling?:)

Postat av: Nannavinmand

Här Sveriges största urval av iPhone skydd/skall och den billigaste http://lux-case.se/

Postat av: Playman.se

hihi:D hittade jätteeeeee fina skal på en hemsida som heter Playman.se:D:D:D:D

Postat av: hanna

jag skulle vilja ha reptile silver.

varför ska jag få det?

jo, för att jag är i stort behov av ett nytt skal.

har en vit 3gs och den börjar bli väldigt repig nu.

gå in på min blogg så ser du ett inlägg om tävlingen!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: