TÄVLING - Sminkväska

Nu lottar jag ut en En snygg och lite lyxigare sminkväska som rymmer de mesta i sminkväg från grindemyr.se
För att vara med och tävla ska du ;


1. Lämna en kommentar i det här inlägget med en kort motivering varför just DU ska vinna denna snygga sminkväsla + För en nu en större chans så ska du skriva om tävlingen på din blogg och länka till Grindemyr.se och detta tävlingsinlägg.
3. Glöm inte att lämna din e-postadress, så jag kan kontakta dig om du vinner!


Tävlingen avslutad!
Postat av: Ellen

mailar du alla företag eller? hur kan du ha så mångha sponsrade tävlingar? :D <3

Postat av: emma

e med o tävlar!!!<33



jag vill vinna för jag har så himla mycket smink men jag har ingenstans att ha allt så den skulle nog vara väldigt bra och så är den snygg också! :)

Postat av: Ellen

sv: guue vad najs!!!!! Hur fick du det så jag vill också ha såå... :( <33

Postat av: D

Jag är med :D !



Jag skulle ha mitt smink i den :D , fin e den också :) .



ha det bra!

Postat av: Filippa Cervin

jag är såklart med, älskar tävlingar!

jag vill vinna för att jag är sugen på nytt smink och min sminkväska är full så jag får inte någon plats.

Kul att ge sig själv i julklapp (i detta fall blir det du) jag är inte bra på motiveringar men ändå hoppas jag att jag vinner.



Kram :)

Postat av: carolina

Jag är med, jag skulle behöva sminkväskan för den kan man ha med sig överallt; på resan, i skolan, ja över allt. Plus att den är grymt snygg :)

Postat av: Minna

Jag är med :)!

Jag skulle vilja vinna för jag behöver en ny necessär till mitt smink. Och jag fyller snart år så det skulle bli en fin liten present :D!

Håller alla tummar och tår, brukar aldrig ha tur på tävlingar ;)

Postat av: Filippa Cervin

Sv: thats right!

Vi har varit kompisar genom bdb :)

Postat av: Sanne

SV: Hej! Självklart är jag med, och länkar till Grindemyr och inlägget. Jag älskar att sminka och fixa mig och tycker att jag borde lägga ner mer tid på det, men då måste jag ha lite smink va? Men tyvärr så får jag bara 50 kr i veckopeng :)

Ursnygg nessesär!

Ha det bra!

/sanne

Postat av: ladymuffin :)

jag köpte nyligen massa smink och nu får allt inte plats i min sminkväska... den är för liten, eller så har jag bara för mycket smink.

Behöver verkligen en ny!

Superkul tävling btw ;)

Postat av: moa

hej ,jag vill vara med! :)jag vill vinna för att jag verkligen behöver en ny sminkväska+att jag vill vinna haha :D håller tummarna!

Postat av: Terese

Jag hade en jättesöt sminkväska med Hello Kitty på. Notera betoningen på HADE. Min 3-åriga dotter kom nämligen in i badrummet när jag stod och sminkade och utbrast: "-En Kittyväska till mig! Tack Mamma!"

Hade inte hjärta att säga nej så nu har sminkväskan förvandlats till övernattningsneccesär och sminket har flyttat in i en plastburk. Inte det minsta glammigt...

Mvh Terese

Postat av: Rebecca

Åhh vad najsigt! :)

Jag skulle behöva en ny sminkväska, och den där guldiga var ju hur cool som helst! Den jag har nu börjar bli sliten ;/ Och lite nytt smink skulle ju inte heller skada.

kram ♥

Postat av: Mimmi

jag är med!

jag vill ha den för att det skulle vara kul att iallafall vinna någon gång, och så behöver jag verkligen en ny sminkväska med nytt smink. Det skulle ju vara kul att vinna den strax före födelsedagen;)

Postat av: Anna

Jag vill vinna den fina smink väskan :) Har jätte mycket smink och allt ligger på en bänk och har absolut ingen annan stans och lägga sminket så det vore jätte bra om jag vann :)

Postat av: photobytilda - foto

jag är med !

jag skulle vilja vinna för detta för att jag blev lite kär när jag såg den guldiga necessären, och nagellacket var med fint ! och det andra med !

[email protected]

Postat av: olivia

hej!



jag skulle vilja vinna för jag tycker sminkväskan är skit snygg och har kollat på den förut och desutom är jag i ett stort behov av en ny, jusst nu har jag mina saker i en liten påsen vilket inte är det finaste och bästa försvaringstället :)



jag hoppas jag verkligen vinner och btw älskar din blogg läser den dagligen <3

Postat av: Kajsa

JAAAAG ÄR MEEED :D



Måste verkligen ha nytt smink, snart är allt mitt slut, och en ny sminkväska hade verkligen behövs ! ;)

Postat av: Jossan

Heej annis!

Är med och tävlar nu...



Jag borde vinna för jag är en sådan person som MÅSTE ha mitt smink i ordning. Och mitt smink får inte plats i sminkväskan, så allting rammlar i golvet så fort jag ska göra något/hämta t.ex. ett nagellack!

Postat av: SOFIA

Åh Hoppas att jag han vara med och delta. VIlken rolig tävling, jag skulle mer än gärna vilja vinna. Alla har väl en bra chans men har inte så mycket smink just nu. Huset brann upp fär några veckor sedan så är utan det mesta. SKulle behöva lite tur just nu och smink är väl en sak man är beroende av. Hoppas på lite tur! HA en fin dag KRAM




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: