Omröstning

Jag la ju up denna fråga förut i bloggen , och fick in väldigt många svar. Det skulle nu vara kul att göra en omröstning och se hur många som egentligen gillade alla olika smaker. jag skrev in dom vanligaste smakerna.
Men om din din favorit smak inte finns med så klickar du i "Annan smak.." Ska bli kul att se resultatet! :D
Kom ihåg att ni bara kan rösta en gång ;)

Jag la ju up denna fråga förut i bloggen , och fick in väldigt många svar. Det skulle nu vara kul att göra en omröstning och se hur många som egentligen gillade alla olika smaker. jag skrev in dom vanligaste smakerna.
Men om din din favorit smak inte finns med så klickar du i "Annan smak.." Ska bli kul att se resultatet! :D
Kom ihåg att ni bara kan rösta en gång ;)


Postat av: Josäfin :>

Jag saknar Marabou Amigo D: D:

Postat av: D D A N I E L L A A ♥

Min favorit choklad är den med Digestive i! Eller vanlig :)

Postat av: Blue Velvet

Marabou gräddnougat är min favorit!

Postat av: Paulina

Mjölkchoklad eller sweischernöt. :)

Postat av: A n n a ♥

Röstade på annan smak, jag är väldigt förtjust i Digestive!

Postat av: Maria - TÄVLING PÅGÅR

Svårt val det där! ;) Det fick bli Daim.

Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. jadu.. :D jag avskyr frågan

godisgris som man är.. så ahr jag typ 4 favoriter xd

Postat av: The monster herself

Sv: tacktack.. :)



HUR KAN DU HA MISSAT MINT-KROKANT?? :O :P

Postat av: Elin

Svar: Ska kunna fixa en röst!

Allting bra med dig? :)

Postat av: My

Polka ska det vara :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: