Autumn is awsome!

Photo: Jag / Nikon d3000 / Nikkor 18-55. / Close up + 10


Hösten är vacker med många färger i sin palett. Tycker det är jätte mysigt med höst , fast tycker att storm och regn klarar vi oss utan.. Eller vad tycker ni? ;)
Postat av: Annas glada fotoblogg

Om man ska vara ute och fotografera så klarar jag mig visserligen utan storm och regn... Men en av anledningarna till att jag brukar se fram emot hösten är ju just stormarna och regnet när man sitter inne och myser med varm choklad och en bra bok, eller nån film. Åh så härligt :) Vackra bilder! Jag tycker väldigt mycket om färger av alla de slag och de har du lyckats fånga så fint.

Postat av: elindennorske

så fint anna <3

Postat av: Dilin

fina bilder :)

Postat av: sarah

Hejsan:) gud vad jag bara älskar din blogg, massa fina höstbilder, jag älskar verkligen bloggar med bilder, det första man lägger märke till typ, du hade kommentera min blogg för ett bra tagsen därför jag gick in och det var väll bara tur, hehe. :D jag har iaf dagens blogg på min, den avslutas ikväll och vinnaren blir även länkad, va gärna med?



puss!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: