VARUPROVER SOM TRILLADE NER I BREV LÅDAN IDAG

Photo: Jag

Dessa två varuprover från Wella trillade ner i brev lådan idag , så jag tänkte om ni skulle vilja att jag testade produkterna och sedan skrev en kort Recension om produkten , skulle ni vilja det? ;) Jag ska sätta mig framför en film nu och sedan klockan 8 ska jag kolla på idol , Min favorit är Olle hedberg ;) Vilken är eran? :D
Ha en fortsatt go kväll kära läsare , Kram ♥
Postat av: J O S E F I N ♥

Fin blogg! :)

Postat av: Gustavsblogg.se - GBGs Största Gayblogg

Vad har du för typsnitt i headern? :) puss

Postat av: LINDA

fin design ;)

Postat av: M A J A

Du har verkligen en jättefin blogg! :)

Postat av: M A J A

sv; Varsågod, & tack! :D

allt bra med dig?

Postat av: Linn

Var med och tävla på min blogg om att bli veckans blogg! allt du behöver göra är att skriva är " Jag är med! " Kram Linn

Postat av: EllenELis by EllenOtendal

Hej! Din blogg är jättefin. Du, jag hörde att du hjälpte till med designer? Stämmer det? :) Isf, undrar jag, utan att låta framfusig, om du ville hjälpa mig med mitt fotogalleri? :) SKulle vara hemskt tacksam i sånna fall, kan länka dig i menyn också om du vill. Ha en fin dag! Kram :)

Postat av: EllenELis by EllenOtendal

sv; ja, självklart, om det är så du gör :) Men vad blir summan för ett fotogalleri? :)<3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: