TÄVLING: Skin care creme + En hemlig gåva till!

Nu kör jag igång en ny tävling som scandinavianhb sponsrar! :) Det du vinner är alltså:.
Skin care creme , Vitamin-A skin care creme ger torr och narig vinter hud HJÄLP!
+ Vinnaren får en Hemlig gåva hemskickad!

För att delta i tävlingen behöver du:
1. skriv en kommentar att du är med , och en bra motivering varför just Du ska vinna.
2. För att få en större chans ska du skriva om denna tävling på din blogg då du ska länka till detta tävlingsinlägg och till scandinavianhb. Du får gärna låna bilden om det skulle behövas!

Och det bästa av allt , du måste inte ha en blogg! Men tänk på att skriva med epost adress då! :)
Tävlingen avslutas den 10/11 Lycka till! :) ♥

Postat av: malin

Jag vill vara med. Och jag vill vinna denna krämen eftersom att jag har katastrof hy på vintern, narig och torr. Jag är en fattig 15åring som faktiskt inte har råd med krämer och annat för att skämma bort sig själv ibland. Köper jag en kräm är jag tvungen att ta nån budgetvariant från h&m tex.



Jag vill för en gångs skull kunna skämma bort mig själv ordentligt med en bra kräm !

Postat av: elin

SV:

Jag är med:D

Motevering: Nu när det är vinter och jag kommer från (adopterad) ett annat land, Vietnamn och jag på vintern så blir jag blekare och torrare. Eftersom det blir kallare på vintern så blir min hud jätte torr:( Och det är ju inte direkt fint att ha torr hud + att jag har jätte torra ben man ser som "sprickor" (lite svårt att förklara)^^.

Så då skulle den produkten nog vara bra för mig:D.



Kraam elin<3

BTW: Jag gör ett inlägg på min blogg också.

Postat av: Anonym

Hej! Kika gärna in på min blogg om du älskar elov o beny? eftersom elov är min kille! kika in om du älskar tävlingar och vill ha massa rabatter på smycken har nu ett extra erbjudande på 15% hos min sponsor kolla vidare på min blogg:) för att veta mer! // Kristin Örebros Största bloggerska!

Postat av: Anonym

har du fb ? :)

kram / annie

Postat av: Mimmi

jag vill vara med! jag vill för att min hy ser kanske bra ut när jag använder smink och sådant, men det är den INTE! Jag är en tjej som slösar pengarna direkt, så har aldrig råd med något bra för mig själv. Tack och snälla:)

Postat av: Filippa Cervin

Jag skulle vilja vara med, jag har jättetorr och dålig hy så jag skulle behöva den.



Kram på dig :)

Postat av: photobytilda - foto

Jag är med, jag skulle behöva denna för min hud spricker och det gör jätte ont när det händer !

Postat av: Anna

Nu när de blir kallt så får jag jämt torra läppar och då menar jag jätte torra läppar men jag har aldrig hittat något bra som jag kan ha för att jag inte ska få det, och att jag har inte så mycket pengar så jag kan köpa något bra så det är lite synd för det är inte så härligt med torra läppar.



Min blogg som jag har skrivit om tävlingen:

http://annaadagge.blogg.se/2010/november/entry-100294826.html

Postat av: Frida

Jag skulle vilja ha denna för att den verkar bra även på känslig hy, och min hy är väldigt överkänslig, många hudkrämer ger mig utslag överallt och det är väl mindre trevligt.

Postat av: Gnag

SV; Okej, då är jag väl oxå med:)



Jag skulle vilja vinna för att jag värkligen behöver den! Min hud blir torr, sedan då jag ska fukta huden så blir den bara torrare. Tror att denna kräm skulle vara perfekt för mig! :D

Postat av: Sanne

Hej! Jag är gärna med och tävlar, därför att min hud blir så himla torr på vintern, jag brukar få sprickor i händerna och vid öronen. Och det är inte så kul då när man ska bada/dusha, svider som tusan!

Men självklart länkar jag till din blogg och scandinavianhb. Kram

/sanne

Postat av: SOFIA

Jag är MER än gärna med och tävlar. Alla har säkert en bra anledning till att vinna denna produkt. Våran hur brann upp för några veckor sedan och då försvann allt.. Har inte mycket kvar längre. Men hade lite dåligt smink som nu gjort att jag fått jätte dålig hy! Och nu när det är kyligt ute blir det inte bättre av att den blir jätte torr. Försöker använda bra hudcreme men ingen funkar så hade varit riktigt tacksam om jag skulle kunna få chansen. Behöver lite tur efter all otur som skett. Ha en fin dag söta du! KRAM

Postat av: olivia

hej jag skulle verkligen vilja vinna har viljat ha en creme för min hud jätte länge för den är jätte torr vill inte gå ut så ofta längre mitt självförtroende har minskat stort och jag brukar redigera mina bilder på bloggen för att jag skäms över min hud. har bara haft råg med billiga cremer som inte alls varit bra så det vore en fantastisk hjälp av dig om jag vann.

har läst om produkten och min kompis har den och säger att den är jätte bra så skulle verkligen vilja ha möjligheten att få prova den.



tack mvh: olivia :)<3

Postat av: Jessica

Jag är med & tävlar !

Om jag skulle vinna skulle mamma få den i julklapp ! Jag vill att min mamma ska få en fin julklapp för en gångs skull. JAg har inte råd att köpa julklappar till min familj & det gör mig väldigt ledsen. Så nu får man bara hålla tummarna ! :)

Postat av: Mayar

JAg är Gärna med MIna händer är stooor skillnad mellan sommar och vinter i vintern är dom jätte fula så snälla om du tyckr det svider när jag bara rör på mina händer :( jag förtjärnar det skicka den eller säg vart man köper den Då är du min hjälte /MAyar LOveu :) JAg kan självklart LÄnka din blogg & göra vad du vill men är tävlingen kvar??




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: